Hivee Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 kan ta kort på min betyg om ni ej tror mig :D Hitta inte på nåt. Man kan inte ha betyg i NO och Fysik samtidigt och man kan inte ha betyg i syslöjd och träslöjd samtdidigt. Dessutom glömde du skriva (hitta på) att du har MVG i hkk och språkval också. Sist men inte minst börjar man få betyg när man är 13, vilket jag av någon anledning tvivlar på att du är. men gud jag slänger väl upp en bild då :rolleyes: You go girl. Vi väntar. Men inte länge. You Go Girl Tagen ifrån Postal Det är vad vi kallar ett citat :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Fyra mvg, tio vg och tre g. Är riktigt nöjd =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Engelska VG Hem- och konsumentkunskap G Idrott och hälsa IG Matematik IG (ftw xD) Spanska IG Biologi G Fysik G Kemi G Samhällsorienterande ämnen G Slöjd IG Teknik VG Andra ämnen hade jag inte den här terminen. Edit - råkade skriva G på Engelska. Redigerat 29 December 2009 av SnuffZieZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stekpanna Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) 1 MVG 2 VG Resten G eine gebratene Noten Redigerat 29 December 2009 av Stekpanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Engelska och Musik VG, resten G. Inget IG, är jag nöjd iaf. Nästa termin ska jag ha MVG i Kärnämnena, så jag har stor chans att komma in på Musikproduktion på LBS i Varberg. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 5 VG resten G. För mycket fjäskare i vår klass.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Fick G i de flesta ämnena och något VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 5 VG resten G. För mycket fjäskare i vår klass..Tycker du ska fokusera mer på dina egna betyg och mindre på att störa dig på "fjäskare". Grunden bakom att få bra betyg är att lägga så mycket energi som möjligt på att förbättra och lära sig. Det är ju därför man går i skolan, för att lära sig, och därför är det inte så konstigt att de flesta lärare sätter betyg efter hur mycket man kan. Se upp, för annars kommer fjäskarna gå ut med bra betyg medan du ägnat hela din skolgång åt att klaga på dem och åt att tycka det inte är lönt att anstänga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonneh Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 (redigerat) jag då 3 VG 13 G e väldigt nöjd emot 8an då jag bara fick 16 G Bild: VG Religon: VG Idrott: VG Musik: G (starkt) Biologi: G (starkt) fysik: G Geografi: G Matte: G Svenska: G Engelska: G Kemi: G Samhällskunskap: G Historia: G Hemkunskap: G Slöjd: G (starkt) Teknik: G satsar på John Bauer i kalmar (IT) Redigerat 13 Januari 2010 av Jonneh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Biologi: VG Engelska: MVG Fysik: G Geografi: G Hemkunskap: VG Historia: VG Idrott och hälsa: G Kemi: VG Matematik: G Tyska: VG Musik: G Religion: G Samhällskunskap: VG Slöjd: G Svenska: VG Teknik: VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Fick mina betyg i tisdags och jag har 3 MVG, 10 VG och 2 G. Jättenöjd (: (går i 8:an) Väldigt bra jobbat! Jag har fan aldrig fått ett MVG, skulle vara stolt om jag någon gång fick ett. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 ligger 20p ifrån mvg i engelskan. missat 2 jävla saker också. fail. fick VG i psykologi. 50p kurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.