Ryssfemma Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Program: Teknik - Datorteknik Kurser: Datorkunskap 50p - VG Programmering 50p A - G Webbdesign 100p - VG Engelska A 100p - VG Estetisk verksamhet 50p - G Matematik A 100p - G Matematik B 50p - IG Naturkunskap A 50p - G Svenska A 100p - VG (Jag pluggar det med kriterier som första språk. Hade jag haft det som andra språk hade jag fått ett MVG enligt min lärare, då jag pratar ett annat språk hemma. Teknik, människa och samhälle 50p - G Teknikutveckling och företagande 100p - G -------------------- Byter program till samhälle så ett antal kurser kommer räknas som utökade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 kopierade alla ämnen från KalphiteQ :D Bild: G Engelska: G Hem och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: G Matematik: G Spanska: G Musik: G Biologi: G Fysik: G Kemi: G Geografi: G Historia: G Religionkunskap: G Samhällskunskap: G Slöjd: VG Svenska: G Teknik: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 9 G, 7 VG, 1 MVG ^__^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Svenska A-VG Engelska A-VG Matte A-G Ellära A-G Datorkunskap-G Naturvetenskap-VG Miljöteknik-VG Verkstadsteknik-VG Estetisk verksamhet-G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 (redigerat) Bild: G Engelska: MVG Hem och konsumentkunskap: VG Idrott och hälsa: G Matematik: G Tyska: VG Musik: G Biologi: VG Fysik: VG Kemi: VG Geografi: VG Historia: MVG Religionkunskap: VG Samhällskunskap: VG Slöjd: G Svenska: VG Teknik: VG Redigerat 17 Juni 2010 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Bild: G Engelska: MVG Hem och konsumentkunskap: VG Idrott och hälsa: VG Matematik: MVG Spanska: IG Musik: MVG Biologi: MVG Fysik: MVG Kemi: MVG Geografi: VG Historia: VG Religionkunskap: VG Samhällskunskap: VG Slöjd: VG Svenska: VG Teknik: MVG 270 poäng =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Bild: G Engelska: G Hemkunskap: *** Idrott: *** Matte: *** Musik: VG No: *** So: *** Slöjd: G Svenska: *** Teknik: *** *** = Har inte gjort tillräckligt för att få nåt betyg alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Bild: G Engelska: G Hemkunskap: *** Idrott: *** Matte: *** Musik: VG No: *** So: *** Slöjd: G Svenska: *** Teknik: *** *** = Har inte gjort tillräckligt för att få nåt betyg alls. Din framtid ser lyckad ut <_< OnT: Ska byta program till hösten så det är vissa kurser jag inte har haft, men de jag vet betyget i kan jag skriva. Svenska A: VG Matematik A: G Engelska A: MVG Engelska B: VG Datorkunkap: VG (eller MVG vet inte ännu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Din framtid ser lyckad ut <_<Betygen har ingenting med framtiden att göra. Bild: G Engelska: VG Hem och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: G Matematik: G Musik: MVG Biologi: G Fysik: G Kemi: G Geografi: G Historia: VG Religionkunskap: VG Samhällskunskap: G Slöjd: G Svenska: G Teknik: G 185 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Svenska: G Engelska: VG Matte: VG Moderna språk-språkval Tyska: VG Historia: G Religion: G Samhälle: G Geografi: VG Hemkunskap: VG Slöjd: VG tror jag, kommer inte ihåg. No-ämnena kommer jag inte ihåg vad jag har för betyg i dessa. Musik: VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Får inte betyg ännu, men jag får ett papper med , ehm, "förväntingar" eller nått. -Icke Godkänt -Godkänt -Godkänt med marginal GMM i Geografi, TEXTILSLÖJD, Tyska, svenska, engelska, teknik, musik, bild, idrott och kemi. Resten är godkända :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 210p + iaf. Får betygen idag på skolavslutningen. Sent vi slutar va ?! [; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.