Laserturk Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Varför fick jag inga IG? För att din lärare gillade dig. Det kan jag ju garantera att dom inte gjorde, bortsätt från möjligtvis engelsk & bildlärarna Min engelsklärare i grundskolan hatade mig, och jag hatade honom, men ändå fick jag det MVG't jag förtjänade. Tråkigt nog är vissa lärare sådana att de ger högre betyg till elever de favoriserar. T.ex. så fick de snygga tjejerna (med ganska/lagom stora bröst) i grundskolan högre betyg i Idrott än alla andra. Nog till att vår idrottslärare då var en kåt gamling, men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Men nu babblar du ju bara. Betygen i åttan och nian är ju två helt olika, jag hade *** i religion i åttan eftersom jag råkade skita i ett arbete, men jag fick VG i nian eftersom jag uppfyllde målen för VG i arbetena i nian, jag behövde aldrig ta igen någonting eller uppfylla gamla mål, varför har du fått för dig det?Tecken på att systemet måste skärpas, allt för många hamnar på gymnasiet och får en chock trots att dem fått stabila betyg jätte enkelt. Som sagt, betyg mäter inte kunskap i dagens Sverige, det ska mäta i dagens läge det du förtjänar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Engelska A: IG Estetisk verksamhet: G Matematik A: IG Naturkunskap A: IG Svenska A: G Datorkunskap: G Persondatorer: G Webbdesign: MVG Ellära A: VG Vet att jag slackar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Engelska A: IG Estetisk verksamhet: G Matematik A: IG Naturkunskap A: IG Svenska A: G Datorkunskap: G Persondatorer: G Webbdesign: MVG Ellära A: VG Vet att jag slackar :P Ett IG är iallafall bättre än ett streck i betyget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Fick inte IG i nått ämne iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Varför fick jag inga IG? För att din lärare gillade dig. Det kan jag ju garantera att dom inte gjorde, bortsätt från möjligtvis engelsk & bildlärarna Du har kanske bröst och rumpa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 280 poäng fick jag. Känns ganska surt då jag vet att jag kunde fått mycket mer om det inte vore för alla lärarbyten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Du har kanske bröst och rumpa ? D;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 280 poäng fick jag. Känns ganska surt då jag vet att jag kunde fått mycket mer om det inte vore för alla lärarbyten.Vi bytte hela tiden på kemi, fysik, teknik, biologi och matte. Och inte skulle jag fått bättre betyg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w33L Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 215 poäng. SLutade nian nu och kan säga att jag höjde mig från 180 till 215 på en termin :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 280 poäng fick jag. Känns ganska surt då jag vet att jag kunde fått mycket mer om det inte vore för alla lärarbyten.Vi bytte hela tiden på kemi, fysik, teknik, biologi och matte. Och inte skulle jag fått bättre betyg :P Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 280 poäng fick jag. Känns ganska surt då jag vet att jag kunde fått mycket mer om det inte vore för alla lärarbyten. Vi bytte hela tiden på kemi, fysik, teknik, biologi och matte. Och inte skulle jag fått bättre betyg :P Jaha? Fattar inte heller poängen med hans inlägg.. Hmm; jag fick 165 poäng. :) Allt tack vare skolk. Skolk, skolk och skolk. Skulle haft MINST 250 poäng annars. Fick mvg på alla dom nationella proven. Samt alla inlämningar och prov fick jag mer än VG på, ibland mvg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.