Johnossi Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 6 MVG och resten VG blev mina första gymnasiebetyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 2 MVG och resten VG blev mina första gymnasiebetyg. Hade lätt kunnat få MVG i säkert 2+ ämnen, men är för lat av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 6 VG och resten G i 8.an. Men nu i 9an ska jag iaf satsa på minst 3 MVG :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse95 Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 9 mvg man räknar ju SO som 4. 2 g resten vg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Har VG i snitt nu efter två år på gymnasiet. Vilket jag är rätt nöjd med eftersom jag har en tendens att inte lägga ner alltför mycket energi på några arbeten eller dylikt. Har lätt för att lära mig (teori) saker, så det har räckt med att plugga någon timme hemma och lite halvhjärtat i skolan för att få bästa betyg på det mesta. 6 Mvg hittills; Engelska A, Historia A, Samhällskunskap A, Samhällskunskap B, Människan socialt och kulturellt, Svenska A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 G rakt igenom vart mina gymnasiebetyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 VG i snitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Några Gn, några VGn, några MVGn. Snittet ligger väl kring 14-16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Slutbetyg från gymnasiet, rätt så nöjd: Biologi A - MVG Biologi B - MVG Biologi, Bioteknik - MVG Biologi Breddning - MVG Datorkunskap - MVG Programmering A - MVG Engelska A - VG Engelska B - VG Estetisk verksamhet (musik) - VG Fysik A - MVG Fysik B - MVG Astronomi A - MVG Historia A - MVG Idrott och hälsa A - VG Kemi A - MVG Kemi B - MVG Kemi, Breddning - MVG Matematik A - MVG Matematik B - MVG Matematik C - MVG Matematik D - MVG Matematik E - MVG Matematik, breddning - MVG Naturkunskap A - MVG Projektarbete - MVG Psykologi A - MVG Religionskunskap A - MVG Samhällskunskap A - MVG Svenska A - MVG Svenska B - MVG CAD-teknik A - VG Tyska Steg 3 - VG tl;dr 26 MVG, 6 VG Snitt på 20,94 med meritpoäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Imponerande må jag säga Dave. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Hade 4 VG och resten G tror jag när jag gick ut 9:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 September 2011 Rapport Dela Skrivet 9 September 2011 Gick ut med 210poäng G=10p VG=15p MVG=20p. Hade ett MVG vet jag att jag hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.