Apakalsong Skrivet 9 September 2011 Rapport Dela Skrivet 9 September 2011 Gick ur 9an med 270 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 9 September 2011 Rapport Dela Skrivet 9 September 2011 9:ans slutbetyg: Engelska VG (Kärring man hade till lärare, fick mvg+ på alla nationella prov och ett par andra uppgifter.) Hem- och konsumentkunskap VG Idrott och hälsa IG Matematik G Spanska IG Biologi G Fysik G Kemi G Historia G Geografi G Religion G Slöjd IG Teknik VG Svenska G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Imponerande må jag säga Dave.Tackar tackar, det är bara utländska språk och allt som är estetiskt eller fysiskt aktivt som är som arsenik för mina betyg. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Wall of textVad går du i för linje?Liknar min linje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Vad går du i för linje?Liknar min linje.Gick Natur inriktning natur på gymnasiet. Nu läser jag Bioteknik på Chalmers tekniska högskola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Gick Natur inriktning natur på gymnasiet. Nu läser jag Bioteknik på Chalmers tekniska högskola.OkInte konstigt då att vi hade/har ungefär samma ämnen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 6 MVG 8 VG 3 G 270 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 6 MVG8 VG3 G270 poängMan räknar bara 16 ämnen i grundskolan. Så du har bara 260 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 (redigerat) Bild - E Biologi - E Engelska - E Fysik - E Geografi - E Hem- och konsumentkunskap - D Historia - D Idrott och hälsa - C Kemi - D Matematik - E Musik - E Religionskunskap - E Samhällskunskap - E Slöjd - E Svenska - E Teknik - E :[ Redigerat 21 December 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Just nu ligger jag på MVG i alla datorämnen förutom ett som jag kallar för "microsoft office-kunskap" som vi hade i ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 (redigerat) Man räknar bara 16 ämnen i grundskolan. Så du har bara 260 poäng.Inte alltid. Bild, Engelska, Hem- och konsumentkunskap, Idrott och hälsa, Matematik, Musik, Biologi, Fysik, Kemi, Geografi, Historia, Religionskunskap, Sammhällskunskap, Slöjd, Svenska, Teknik och moderna språk(spanska, tyska franska eller modersmål). Ganska säker på att det är 17, men jag hoppade av moderna språk pga inlärningssvårigheter med det. Så jag hade bara 16 ämnen. On-topic: Bild: MVGEngelska: MVGHem- och konsumentkunskap: VGMatematik: VGMusik: VGFysik: VGKemi: VGBiologi: VGGeografi: VGHistoria: VGReligionskunskap: VGSammhällskunskap: VGSlöjd: VGSvenska: VGIdrott: GTeknik: G 240 poäng. Redigerat 21 December 2011 av A7X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Ganska säker på att det är 17, men jag hoppade av moderna språk pga inlärningssvårigheter med det. Så jag hade bara 16 ämnen.Ganska säker på att man bara räknar med 16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.