Apakalsong Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Har fått reda på några kurser: Samhällskunskap A: D Biologi 1: C-D (hon ska rätta en uppgift först) Matte 1c: B Engelska 5: B Svenska 1: C Tyska steg 2: D Och sen, de här kurserna nedanför, som inte är klara än. 1-2 kapitel kvar som görs till höstterminen. Men just nu ligger jag på betygen: Fysik A: A-B Matte 2c: A-B Går första året på Naturvetenskap. Har slappat ganska mycket, men tycker jag har fått helt OK betyg med tanke på att kraven är ganska mycket högre nu på Natur-linjen och min årskull är "försöks-kaniner". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 20,0 i snitt ftwwwww Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 20,0 i snitt ftwwwwwGrattis! Starkt jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 (redigerat) Bild: D Engelska: C Hem- och konsumentkunskap: D Idrott och hälsa: B Matematik: B Moderna språk, språkval, Spanska: C Musik: B Biologi: C Fysik: C Kemi: E Geografi: B Historia: B Religionskunskap: B Samhällskunskap: C Slöjd: D Svenska: C Teknik: D (50% frånvaro pga gitarrlektioner) Meritvärde: 255,0 (245,0 om man räknar bort sämsta betyget då jag läser språk) Är sjukt nöjd då jag jobbat på typ en tredjedel av lektionerna i år och ändå lyckats höja mitt meritvärde med 25 poäng! Ska satsa mer på matte, fysik, kemi, samhällkunskap, idrott, musik, och kanske geografi. Betygen i resten av ämnena är jag rätt nöjd med och ska bara hålla dem på samma nivå som nu. Redigerat 9 Juni 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 Är det inte 255/300?Det var väl det jag skrev? 20,0 i snitt ftwwwwwWow. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 20,0 i snitt ftwwwwwFuck. Grymt! Eng B: MVGDigitala Ljudutrustningar A: MVGHistoria A: VGIdrott & Hälsa A: GMa B: IGEnsemble B: VGInstrument & Sång nivå 2: VGGehörs & Musiklära: VGArrangemang & Komposition: VGLjudteknik B: VGMusik och Kommunikation: VGNaturkunskap A: MVGReligion A: MVGSvenska B: VG Som ni ser, helt okej men saknar allt som oftast den sista motiavtionen till ett MVG, och jag suger getpung på matte. Idrott kunde jag höjt men är inte intresserad så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Svenska: B Idrott: B Hemkunskap: E Geografi: F Religion: E Historia: C Samhälle: B Matte: C Engelska: A Tyska: F Musik: C Fysik: E Kemi: C Biologi: B Slöjd: E Bättre än förväntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 20,0 i snitt ftwwwwwEeew. Jag kommer få någonstans mellan 19,7 och 19,9. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Det var väl det jag skrev?Wow. :)Det är väl 16 ämnen man läser, som blir 320? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 Kan lägga upp bild också. Notera att ett "U" till höger betyder att jag läste kurserna utanför mina 2500 poäng och att de därför inte räknas till mitt betygssnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 (redigerat) Men bra jobbat Mezox. Det var inte lite matematik du hade möjlighet att läsa. :P Jag fick inte U-markera min VG-kurs för min SYO. :rolleyes: Men jag är nöjd ändå. Redigerat 15 Juni 2012 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.