Mumutio Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 23 reserv på läkarprogrammet i Lund. Antagen till en termins Development Studies i Lund, ifall jag vill plugga det och sedan söka läkare i vår istället. Har tackat ja till båda, läkarprogrammet ligger dock som prio 1, så får se hur det blir. Kanske reser ett halvår eller ett år istället, fortfarande inte bestämt mig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 (redigerat) Slutbetyg-Grundskola. Redigerat 13 Juli 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Fick inte hem några betyg. Men jag vet att jag fick B i svenska, engelska och E i matte. Jag får inga andra betyg i år för att jag har valt om min linje och får gå om första ring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Psykologi A: VG Franska steg 4: MVG Spanska steg 3: MVG Italienska steg 2: MVG Tyska steg 1: MVG Engelska B: MVG Svenska B: Ligger på VG/MVG, slutbetyget kommer till hösten nu. Geografi A: G (kaozade den kursen i höstas) Idrott A: MVG Matte B: G Duger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 Jag har ingen aning om vad mina betyg är... men det är svårare att få A än mvg... A elr B = MVG, C elr D = VG, e= G, f = IGNej,A=MVGC=VGE=GAllt annat är "mellan" kan man säga, om du har D, så kan man säga att det är G+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 (redigerat) Nej,A=MVGC=VGE=GAllt annat är "mellan" kan man säga, om du har D, så kan man säga att det är G+.Jo,det är svårare att få A än det var att få ett MVG tidigare. Att få ett B nu kan motsvara ett tidigare svagt MVG. Även om du får lika mycket poäng för ett A som du fick för MVG så har kraven höjts. Redigerat 29 Juli 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 Jo,det är svårare att få A än det var att få ett MVG tidigare. Att få ett B nu kan motsvara ett tidigare svagt MVG. Även om du får lika mycket poäng för ett A som du fick för MVG så har kraven höjts.Kraven är nog samma, men för att få tex B ska alla C-krav vara uppfyllda samt det mesta av A-kraven.Missar man en liten del av A-kraven får man ett B Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 (redigerat) Kraven är nog samma, men för att få tex B ska alla C-krav vara uppfyllda samt det mesta av A-kraven.Missar man en liten del av A-kraven får man ett BEftersom att det är svårare så har ju kraven höjts, eller hur? ;) Sen om kriterierna är samma eller inte vet jag inte riktigt, men eftersom att det är svårare att få ett A så har ju kraven höjts. Redigerat 30 Juli 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Eftersom att det är svårare så har ju kraven höjts, eller hur? ;) Sen om kriterierna är samma eller inte, men eftersom att det är svårare att få ett A så har ju kraven höjts.Jag menade kriterierna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.