Gäst DoubleIsBack Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Alltså nu har jag en gubbe som kan hugga yews, så tjänar pengar på det, men hur ska jag lägga över alla pengar snabbt och enkelt eftersom man bara kan byta 3k i taget en gång i kvarten /DIB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Alltså nu har jag en gubbe som kan hugga yews, så tjänar pengar på det, men hur ska jag lägga över alla pengar snabbt och enkelt eftersom man bara kan byta 3k i taget en gång i kvarten /DIB Det går bara så, du måste vänta helt enkelt. Du vet, det nya systemet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Gud, får flera 100k. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Det går ej att överföra du måste vänta dina kvartar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Droppa och sen ta upp... Men det är riskabelt, hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Funkar ej man kan inte droppa mer än 3k per 15 min. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Droppar man 4k, under 15 minuter så försvinner 1k till en annan värld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Jagex har förstört hela spelet!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Jagex har förstört hela spelet!!!! Jao.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Det gamla trading systemet var bättre fast nu finns inga scammare eller bots det är nog lite bättre tycker jag. Dom gjorde sig av med två problem. Jag och min kompis förlorade en massa cash när vi trodde att man kunde droppa och ta upp så vi vänta där i typ 5 minuter sen märkte vi till slut att dom hade försvunnit :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Jagex har förstört hela spelet!!!! jagex har inte förstört spelet! och du måste nog vänta ha tålamod............zzzzzzzz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 bryr mig inte om scammare och botar, går inte på scammare. och man får skylla sig själv isf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg