Vitdom Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Vet någon när Lost sesong 5 börjar? Läängtaaar! :lol: Den andra och tredje delen av avsnitt 12 ägde! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Har den inte redan börjat..? Är inte säker då jag slutade titta efter de två första säsongerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Kommer väl i höst? Brukar vara uppehåll under sommarn oftast bara väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Lost Season 5 has been confirmed in an ABC press release [1]. Originally Season 5 was scheduled to air from February-May 2009, running without recaps for sixteen episodes. Due to the writer's strike at the end of 2007, it was announced that Season 5 will have seventeen episodes. Vad jag förstår det som, kommer sesong 5 visas år 2009!? :( :o Redigerat 2 Juni 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Det står "WAS scheduled". Det låter lite oklart för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Om man får gå off topic, vilken sesong visas på svensk tv nu? CLEAN AVATAR VITOM!!!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 :o är du också ett lost "fance"? de är jag med men iallafall är inte lost året runt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) Om man får gå off topic, vilken sesong visas på svensk tv nu? CLEAN AVATAR VITOM!!!!!! :D Tack! :D Idag visas sissta avsnittet(13/13) av sesong 4 på TV4. :o är du också ett lost "fance"? de är jag med men iallafall är inte lost året runt??Tror att vi får vänta ett halvår till år 2009. :( Redigerat 4 Juni 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Om sista går idag så lär vi få vänta minst ett halvår, Lost är ju kända för sina stora uppehåll. Enligt mig dåra -.- ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 hur lång tid tog det inte tills det kom efter sista uppehållet och då var det heros i mällan oxå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) Säsong 5 kommer sändas på hösten. Redigerat 5 Juni 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 :o är du också ett lost "fance"? de är jag med men iallafall är inte lost året runt??Tror att vi får vänta ett halvår till år 2009. :( ett halvår!!?? :cry: no det kan inte vara sant. hur ska det gå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.