Gäst Aso100 Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool ::gitar: nåt roligt? Citera
Gäst Headshot Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 Från och med nu är det jag som är ansvarig för programmet. Citera
PunkArne Skrivet 4 September 2009 Rapport Skrivet 4 September 2009 (redigerat) Visual Basic 6.0? (En gissning) Det är drag and drop som gäller och kunna använda +, send och receive. Leta rätt på VB6 så kan du göra ett likadant eget program. Redigerat 4 September 2009 av PunkArne Citera
Kuddie Skrivet 4 September 2009 Rapport Skrivet 4 September 2009 Visual Basic 6.0? (En gissning) Det är drag and drop som gäller och kunna använda +, send och receive. Leta rätt på VB6 så kan du göra ett likadant eget program. Antagligen. Om han då inte har massiva C++ skills men det skulle "turn up" bättre då. Citera
Money Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 Aha, VB6. Jag kunde en del förut, jag ska söka en guide om det här :P Tack! Citera
PunkArne Skrivet 7 September 2009 Rapport Skrivet 7 September 2009 Visual Basic 6.0? (En gissning) Det är drag and drop som gäller och kunna använda +, send och receive. Leta rätt på VB6 så kan du göra ett likadant eget program. Antagligen. Om han då inte har massiva C++ skills men det skulle "turn up" bättre då. Nja, det duger med C. C++ är att ta i. Det som möjligen är svårt med C är att du inte "klistrar" ihop text lika lätt. Du måste använda pekare och funktioner. När du väl lärt dig det är det öppet för objektorientering så kan du C++ om du kan använda STL. "Massiva" låter därmed lite högt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.