Hoppa till innehåll

En Pojke Snor Bröd


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Så länge invandrare har ett svenskt medborgarskap tycker jag dem borde värderas exakt lika mycket som en svensk.

:(

 

Jag har bott i Sverige i 16-17 år (hela livet, född här) och mina föräldrar i runt 30-35 år. Vi är inte svenska medborgare men vi är från Europa. Är jag mindre värd?

 

Du är lika värd som alla oss andra men jag tycker ändå att det är fucked upp att vi ska behöva acceptera att malmö blir ett arabland.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 252
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ihabba123

För att gud testar ås. Har man vart shyst mot andra och tro på gud, åker man till himlen, fast att man har fått lida mycket.

Varför skriver du då att Gud testar oss? Du sa nyss att du inte trodde på honom.

 

 

Vart skrev jag att jag inte tror på gud?

 

 

 

Tror ni gud är så?

inte jag iallafall.

 

Menar du det hära? Då har du fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska inte ta saker, men att som straff köra över någons arm med en bil, då har man gått för långt.

det är ju det jag menar. dom tror för mkt på sin grej där borta. iaf vissa av dom.

 

Get your facts straight idiot -.-

 

Vart f*n har du fått det ifrån? Att man inte får ha nagellack? Förövrigt så är inte alla dumma i huvudet, idiot, det är regeringens fel. Störta dem? Ye right, just try, det har redan varit flera försök, många har blivit dödade, värdelöst att ens försöka igen.

haha, har du itne sett videorna? isåfall borde du... dom är helt j*vla dumma därborta! du säger ju det själv. jo det va en folkmassa som stod runt henne och sparka på henne sen tände på henne, jag kan skicka länken...

Nej, jag vill inte se nån j*vla video. Jag är 100% säker på att det inte varit för att hon hade haft nagellack vart något mycket grovare. Tvivlar på att det var Iran för att dem stenar oftast, aldrig hört att dem bränner. Jag har redan sagt det 20 miljoner gånger och jag säger det igen Regeringen är dumma i huvudet! Ni kan ju f*n inte säga att hela befolkningen e dumma i huvudet för dem flesta är emot det, tex jag och Garkan

 

nej det som jag nyss skrev stryker jag :] 'yoadee', hur kan du ens vara säker på det du säger? Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Get your facts straight idiot -.-

 

Vart f*n har du fått det ifrån? Att man inte får ha nagellack? Förövrigt så är inte alla dumma i huvudet, idiot, det är regeringens fel. Störta dem? Ye right, just try, det har redan varit flera försök, många har blivit dödade, värdelöst att ens försöka igen.

haha, har du itne sett videorna? isåfall borde du... dom är helt j*vla dumma därborta! du säger ju det själv. jo det va en folkmassa som stod runt henne och sparka på henne sen tände på henne, jag kan skicka länken...

 

Nej, jag vill inte se nån j*vla video. Jag är 100% säker på att det inte varit för att hon hade haft nagellack vart något mycket grovare. Tvivlar på att det var Iran för att dem stenar oftast, aldrig hört att dem bränner. Jag har redan sagt det 20 miljoner gånger och jag säger det igen Regeringen är dumma i huvudet! Ni kan ju f*n inte säga att hela befolkningen e dumma i huvudet för dem flesta är emot det, tex jag och Garkan

 

nej det som jag nyss skrev stryker jag :] 'yoadee', hur kan du ens vara säker på det du säger?

 

Man kan aldrig vara säker på det man säger.

 

 

@garkanstrikes skiten: Menar du att jag inte vet hur det är i Irak eller åt yoadee eller någon annan?

 

@garkanmankanändrasig skiten: Ändra sin tro på 5 minuter, undra hur hans sex kommer vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Get your facts straight idiot -.-

 

Vart f*n har du fått det ifrån? Att man inte får ha nagellack? Förövrigt så är inte alla dumma i huvudet, idiot, det är regeringens fel. Störta dem? Ye right, just try, det har redan varit flera försök, många har blivit dödade, värdelöst att ens försöka igen.

haha, har du itne sett videorna? isåfall borde du... dom är helt j*vla dumma därborta! du säger ju det själv. jo det va en folkmassa som stod runt henne och sparka på henne sen tände på henne, jag kan skicka länken...

 

Nej, jag vill inte se nån j*vla video. Jag är 100% säker på att det inte varit för att hon hade haft nagellack vart något mycket grovare. Tvivlar på att det var Iran för att dem stenar oftast, aldrig hört att dem bränner. Jag har redan sagt det 20 miljoner gånger och jag säger det igen Regeringen är dumma i huvudet! Ni kan ju f*n inte säga att hela befolkningen e dumma i huvudet för dem flesta är emot det, tex jag och Garkan

nej det som jag nyss skrev stryker jag :] 'yoadee', hur kan du ens vara säker på det du säger?

 

Man kan aldrig vara säker på det man säger.

 

 

@garkanstrikes skiten: Menar du att jag inte vet hur det är i Irak eller åt yoadee eller någon annan?

 

@garkanmankanändrasig skiten: Ändra sin tro på 5 minuter, undra hur hans sex kommer vara?

 

man kan ändra sin tro mindre än 5 minuter, beror på hur troende man är.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Garkan, jag är helt säker på att det varit en annan anledning än bara nagellack. D48, nej jag har inte varit i Irak men jag kommer från Iran och det är väl det vi snackar om nu -.-

 

Förövrigt har mina föräldrar upplevt detta, dem var med under revolutionen eller hur det nu stavas. När det byttes från kung till ayatolla j*vlarna. Det är dem som ska följa allt i Koranen och använda den som en lagbok.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:(

 

Jag har bott i Sverige i 16-17 år (hela livet, född här) och mina föräldrar i runt 30-35 år. Vi är inte svenska medborgare men vi är från Europa. Är jag mindre värd?

Du är född här men inte svensk medborgare? Du har alltså ändrat ditt medborgarskap eller?

 

Har nog hittat bevis på att det är fake tror jag. Läs hela! eller så kan ni översätta från engelska till svenska i Word.

 

http://www.snopes.com/photos/gruesome/crushboy.asp#photo4

 

 

 

EDIT: (SKA FÖRKLARA LITE BÄTTRE!) På bilden längst ner på hemsidan ser man den lille pojken oskadd efter stunten, man ser några personer från tidigare bilder. Den sista bilden brukar inte finnas med på bilderna som laddas upp på youtube.

Och vad säger att det inte är innan det hela då?

 

Jo visst, dem kan ju försöka att protestera och rösta fram en ny regering. Dem blir dödade ofc. Det har varit skit många protester och hälften av dem som varit i protesterna har blivit dödade.
De gjorde revoultion förut, de kan väl klara det en andra gång?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nagellack, nej du får inte ha nagellack, men dem bränner dig för f*n inte för det. Och dem flesta skiter i det, burqa? Nej, inte många som har burka dem flesta har nån kappa och en sjal eller liknande. Revolution? Redan försökts, blev inget vidare då flera dog, visst, om du försöker protestera mot regeringen hamnar du i ett speciellt fängelse som är till för folk som är politiskt aktiva.

 

Dem torterar folk i det fängelset på diverse sätt, tro inte att Iran är som Sverige, jag vet att du är vänster extremist och det är väldigt annorlunda i Iran än vad det är mot Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man blir ju skit förbannad! Jäkla terrorister! :angry:

Terrorister? Ser du någon bomb någonstans?

 

Sant, jag är född i Borås.

Och låt mig fråga dig, hur i h*lvete kan du komma från Iran om du är född i Borås?

 

Mitt ursprung är ifrån Iran dvs att jag kommer ifrån Iran.

Vadå, påstår du att jag är en okunning ignorant svensk spammare nu?

 

EDIT: eftersom ett fåtal folk inte förstod varför jag la till svensk..

Jag la till det baraför ubuntus signatur, jag menade inte att svenskar är ignoranta och okunniga.

Redigerat av garkan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sant, jag är född i Borås.

Och låt mig fråga dig, hur i h*lvete kan du komma från Iran om du är född i Borås?

 

Mitt ursprung är ifrån Iran dvs att jag kommer ifrån Iran.

Vadå, påstår du att jag är en okunning ignorant svensk spammare nu?

 

Om du är född i Sverige och inte Iran så är du ju såklart svensk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...