Gäst ihabba123 Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Det är fejk läs allt i länken jag skickade. Edit: Gjorde stavfel. Redigerat 9 November 2008 av ihabba123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Hur vet ni att det var fake? Bilden kan ha blivit tagen före också? Aja, ord har dock inte blivit förlåtna i denna tråd.. (dvs. iranier är idiot samt andra ord som får en att känna sig som en jävel..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Det är fejk öäs allt i länken jag skickade. Så du tror allt du läser i tidningen?Börjar bli ganska trött på dina mindre begåvade inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Det är fejk öäs allt i länken jag skickade. Så du tror allt du läser i tidningen?Börjar bli ganska trött på dina mindre begåvade inlägg. I andra ord:Sluta skriva ihabba123. BTT: exact. Och om att det är fake för att det är en duk under hans arm? Om man ska köra över en arm så kan man göra det fint och inte göra så det sprutar blod.. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Jag tror inte på allt jag hör eller läser, men för mig ser det fejk ut! punkt slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Religion suger. Förövrig så kan det varit hans högra hand som blev över körd och hans vänstra som han höll upp på bilden. Du behöver inte möjligt vis få något knäckt för att du blir över körd av en bil som kör 1km/h jag har fått tårna över körd av en bil, gjorde ont men inga synliga skador. Där ser ni, allt det var fejk. Ingenting där var verkligt, som jag direkt visste. Skulle bara se om ni trodde på mig ^^ //Megadeth Jag sa ju att det inte var fejk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Jag tror inte på allt jag hör eller läser, men för mig ser det fejk ut! punkt slut.Ja och för mig så ser du ut som en komplett idiot, punkt slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Haha vad du är rolig. Du ser också utt som en idiot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Fyfan :( j*vla lagar i Iran :( hade det vart Sverige hade dom bara sagt till honom att inte göra det igen.. Btw, I'm back :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Haha vad du är rolig. Du ser också utt som en idiot! Det är skillnad att se ut som en idiot och vara en idiot. Du är en idiot som kommer med inlägg utan motivation. Oftast helt utan källa också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 f*n vad synd :( Dom är helt galna i de landet :S Skulle vilja ha en piska så jag kunde piska dom :) (Jag säger så för att dte är som jävligt synd ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Ibland tycker jag att folk är för rasistiska, tänk om det var någon från Iran och läste dom här svaren som t.ex Iraniska befolkningen är idioter! EDIT: ändrade från "Ibland tycker jag att folk är för rasistiska, tänk om det var någon från Iran och läste det här" TILL Ibland tycker jag att folk är för rasistiska, tänk om det var någon från Iran och läste dom här svaren som t.ex Iraniska befolkningen är idioter! Redigerat 11 November 2008 av ihabba123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg