Hoppa till innehåll

En Pojke Snor Bröd

360Xbox

Rekommendera inlägg

• Svar 252
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Håller med dig.

Tänk så kommer det nån från iran till sverige och bli typ menister eller något. Och bestämmer att man ska köra över andras armar om man bara själ något littet.

Mhm, ye right... Folk som kommer hit från iran är folk som försöker fly från regeringen och hatar sånt här. Dem idioterna som gör sånt här. ja du... Dem är ju "Patrioter" som dem kallar sig och lämnar nog aldrig det landet.

Ibland tycker jag att folk är för rasistiska, tänk om det var någon från Iran och läste det här.

Jag och Garkan e från Iran -.-"

Redigerat av yoadee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha vad du är rolig. Du ser också utt som en idiot!

Japp jag ser "utt" som en idiot.

Ibland tycker jag att folk är för rasistiska, tänk om det var någon från Iran och läste det här.

Ja exact, jag och yoad är från Iran och läser detta och vill nog slå alla som skriver skit som ihabba, roblox och moonlamp.

Redigerat av garkan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

OJ OJ OJ Sorry garkan jag menade inget med att invandrare är dumma i huvodet! Nej dom är lika värde som svenskar. Kanske du missförstod dig. Jag menade med mit inlägg att tänk om det var en kille/tjej från iran som läste andras inlägg att

t.ex " huhu jag är svensk, dom dära Iranierna är idioter hu hu" du ser själv hur många som har skrivit så. Jag menade med inlägget att inte skriva idiot till iranier. Menade inget dåligt, ville bara att andra ska ta det lugnt med språket.

Redigerat av ihabba123
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja exact, jag och yoad är från Iran och läser detta och vill nog slå alla som skriver skit som ihabba, roblox och moonlamp.

2 av 3 av personerna du rabblade upp är för unga och oupplysta för att veta bättre. Och att vilja slå mindre är inte direkt ett bra tecken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OJ OJ OJ Sorry garkan jag menade inget med att invandrare är dumma i huvodet! Nej dom är lika värde som svenskar. Kanske du missförstod dig. Jag menade med mit inlägg att tänk om det var en kille/tjej från iran som läste andras inlägg att

t.ex " huhu jag är svensk, dom dära Iranierna är idioter hu hu" du ser själv hur många som har skrivit så. Jag menade med inlägget att inte skriva idiot till iranier. Menade inget dåligt, ville bara att andra ska ta det lugnt med språket.

o'rly?

Aja kkthnxbai.

2 av 3 av personerna du rabblade upp är för unga och oupplysta för att veta bättre. Och att vilja slå mindre är inte direkt ett bra tecken.

1. Då borde man verkligen inte snacka skit om andra länder..

2. facepalm.. Så du har aldrig velat slå en mindreåring? Tror du verkligen jag kommer söka upp dom och spöa dom?

Skiter i dom och vad f*n dom skriver, bara det inte är rasistiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Halvt korkat att säga att invandrare är dumma i huvudet, för det första är inte jag och Garkan invandrare då vi är födda i Sverige, antar att Garkan är det. För det andra finns det många invandrare som är sjukt mycket smartare än svenskar. Spelar väl ingen roll vart du kommer ifrån? Jag har även sett svenskar som är sjukt mycket smartare än invandrare.

Ni snackar skit om invandrare och alla sorters länder och kallar folk för "turkjävel" och sånt. Men ändå åker ni till Turkiet och Grekland på semester...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Halvt korkat att säga att invandrare är dumma i huvudet, för det första är inte jag och Garkan invandrare då vi är födda i Sverige, antar att Garkan är det.

Sant, jag är född i Borås.

Ni snackar skit om invandrare och alla sorters länder och kallar folk för "turkjävel" och sånt. Men ändå åker ni till Turkiet och Grekland på semester...
Så j*vla sant!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så j*vla sant!

Okej, jag har inte sett ett enda rasistiskt inlägg. Vad är det ni hänger upp er på?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...