Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Ja, som rubriken lyder så håller ju tiden att rinna ut mot Sommarlovet! Hur många dagar har ni kvar i skolan föränn avslutningen? Själv har jag bara 2 officiella skoldagar kvar och själva avslutningen förstås. Båda dagarna slutar jag 13:00, så det är soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 egentligen slutar jag på fredag men är ledig på torsdag och fredag då jag har halka och stadskörning ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 mitt sommarlov har redan börjat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Imorgon går jag till 11:00 sen går jag hem, dagen efter slutar jag, runt 11:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) Ajjaa.. Så det är så i Svergie ;o Vi fick sommarlov den 1.6 :P Avslutning lördagen den 31.5. Tror det är så på alla lågstadier (klass 1-6) och högstadier (7-9) här i Finland :P När slutar sommarlovet i Svergie då? Här är det typ 12.8 eller något :| Redigerat 8 Juni 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Har bara en ''vanlig'' skoldag kvar och det är imorron, tror jag slutar på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag slutar på torsdag, men har inte så många riktiga skoldagar kvar ^^ Men däremot körövning som f*n inför avslutningen -.- och på onsdag är det konesert dags, typ en avslutningskonsert kan man säga, d.v.s. måste öva inför den. På torsdag är ju då avslutningen och det är obligatoriskt för musikesteter att vara med i den s*tans kören. Dagen efter (när det äntligen är lov) har jag en speling med bandet, som vi då måste repa inför nu under veckan. Med andra ord, trots att det är sista veckan så har jag ganska mycket att göra ändå x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 1 skoldag kvar. Imorgon. Tisdag är det fotbollsturnering. Onsdag slutar vi, lediga hela dagen. Kyrkan klockan 18:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 slutar på onsdag kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 slutar på tisdag kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 slutar på fredag men har ingen mer att göra så det blir soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Måndag & Tisdag = Vagnbygge inför avslutningen på torsdagkväll. Onsdag går vi typ 13-15 och tränar på hur vi ska gå in å ut på avslutningen -.-" Sedan på kvällen så är det middag med lärarna. Torsdag är vi lediga, kl 19 är det avslutning. Fredag så e de Sista natten me' gänget på Skara Sommarland (Y) Så ser den kommande veckan ut ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.