Aircondition Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Har du kört Portal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Age of Conan Hyborian Adventures ! Du fastnar direkt :o Ps: bättre än WoW det är inte alla som tycker det, vissa fastnar direkt efter att ha provat det men vissa tycker det är skit och fortsätter med WoW, och så finns det massa buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Portal är ett väldigt roligt spel tycker jag personligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Age of Conan Hyborian Adventures ! Du fastnar direkt :o Ps: bättre än WoW det är inte alla som tycker det, vissa fastnar direkt efter att ha provat det men vissa tycker det är skit och fortsätter med WoW, och så finns det massa buggar Alla buggar är en myt, finns knappt några. Jag fastnade inte förrän 20+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Portal har jag spelat, det var roligt. Jag kan inte säga att jag klurat ut hela Portal, men jag har nått slutet.(utan fusk) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Age of Conan Hyborian Adventures ! Du fastnar direkt :o Ps: bättre än WoW det är inte alla som tycker det, vissa fastnar direkt efter att ha provat det men vissa tycker det är skit och fortsätter med WoW, och så finns det massa buggar Alla buggar är en myt, finns knappt några. Jag fastnade inte förrän 20+. ok det vara bara en som sa det till mig, men det är sant att vissa wow-spelare fastnar för det direkt och vissa tycker det är skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Age of Conan Hyborian Adventures ! Du fastnar direkt :o Ps: bättre än WoW det är inte alla som tycker det, vissa fastnar direkt efter att ha provat det men vissa tycker det är skit och fortsätter med WoW, och så finns det massa buggar Alla buggar är en myt, finns knappt några. Jag fastnade inte förrän 20+. ok det vara bara en som sa det till mig, men det är sant att vissa wow-spelare fastnar för det direkt och vissa tycker det är skit Jamen så är det ju med alla spel. Det finns inget spel som alla gillar att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Age of Conan Hyborian Adventures ! Du fastnar direkt :o Ps: bättre än WoW det är inte alla som tycker det, vissa fastnar direkt efter att ha provat det men vissa tycker det är skit och fortsätter med WoW, och så finns det massa buggar Nämn ett MMORPG som inte haft en massa buggar i början. Tycker att Funcom dessutom gör ett utomordentligt jobb med att lyssna på sina spelare och fixa rätt buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steemox Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 LOST - the game :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Age of Conan Hyborian Adventures ! Du fastnar direkt :o Ps: bättre än WoW det är inte alla som tycker det, vissa fastnar direkt efter att ha provat det men vissa tycker det är skit och fortsätter med WoW, och så finns det massa buggar Alla buggar är en myt, finns knappt några. Jag fastnade inte förrän 20+. ok det vara bara en som sa det till mig, men det är sant att vissa wow-spelare fastnar för det direkt och vissa tycker det är skit Jo, jag vet. Det var t.o.m svårare för mig att komma in i AoC. När jag började WoW för första gången så kom jag in i det direkt. Och för AoC var jag skeptisk under de tjugo första levlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 LOST - the game :PDå man är ett Lost f*n har man ju hört att det ska vara sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Age of Conan Hyborian Adventures ! Du fastnar direkt :o Ps: bättre än WoW Jag gillar de flesta MMO:er, men AoC är bara en hög med skit som lockar ungar med nakenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.