ThinkAboutIt Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Om ni hade haft exakt en dag kvar att leva, och ni visse om det, vad hade ni gjort? Tänk på alla möjligheter o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) JAg skulle slåt ner alla jag hatar, slagit i sönder fönster och tatt ett stort banklån! Redigerat 10 Juni 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Lirat AoC hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Öhm, räknat timmar och mått förjäkligt illa psykiskt, är nog vad majoriteten skulle göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Ta av mig naken och dansa moon-walk på stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag tror faktiskt att ingen skulle klä av sig naken och dansa på gatan. Dom flest skulle nog må väldigt illa och troligen sitte ensam någonstans och vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Öhm, räknat timmar och mått förjäkligt illa psykiskt, är nog vad majoriteten skulle göra.. word på de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Tagit självmord. Eller bara räknat ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Logfan - banklån brukar då föras över till närmaste släktingar eller liknande väl? jag skulle suttit på en sten och.. försökt slappna av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Köpt hamburgare, dricka och spenderat tiden framför datorn. Och lyssnat på Europe-Final countdown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michaelabc Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Spendera med att kolla på alla swegamers cool filmer som tex http://www.gametrailers.com/player/usermovies/227911.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.