w4nkarN Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jo jag undrar om ni kan något program som man kan använda till att "Filma" skärmen? Nästan som Print Screen fast film, för te.x WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ladda hem ett program som kan göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 camtasia använder dom flesta. Lär finnas trial på det och så kan du köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Nej nej nej! HyperCam 2 Eller Fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Eller så googlar du bara på "screen capture software" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag använder CamStudio... funkar fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Gamecam funkar fint ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The0dr Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 hypercam använder jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 För skrivbordet + arbeten Hypercam 2 - Lite smålagg, inte så bra grafik. Camstudio - Lagg ibland, men bra grafik. För spel Fraps - Behöver bra dator för spel, ljudet hänger inte med. Gamecam - Behöver inte så bra datorn, ljudet går ur sync efter en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jag använder SnagIT 8, det fungerar alldeles utmärkt, sedan är det också 30 dagar gratis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 För skrivbordet + arbeten Hypercam 2 - Lite smålagg, inte så bra grafik. Camstudio - Lagg ibland, men bra grafik. För spel Fraps - Behöver bra dator för spel, ljudet hänger inte med. Gamecam - Behöver inte så bra datorn, ljudet går ur sync efter en stund. Jag föredrar fraps, saken är den att man bör inte använda fraps för att spela in direkt när man spelar, ska man göra en CS film, spela isåfall in en demo medan du spelar, och sen spelar du in demon med fraps, för om du kör fraps samtidigt som du spelar kommer du antagligen inte göra nåt snyggt ändå... jag använder fraps på det viset, jag spelar in repriser eller demos på saker jag redan har gjort, visst, detta kanske inte går på wow, är inte så inne på det, men det funkar utmärkt med de spel jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Jag använder CamStudio bra program,men om du ska filma spel är det inte bra det laggar... Har strul med ljudet <_< på det!!! funckar fin...fint... /Tror jag har beta! bild på programet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.