Bplay Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag tycker wii. Litet spelutbud men få riktigt stora titlar! Man köper ändå inte alla spel, bara de bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 http://graphjam.files.wordpress.com/2008/0...eo-games-sy.gif Simpelt. haha den va goo.. såklart PC är ju det bästa du kan ju göra det mesta. Men så måste man byta hårdvara och man kan få virus :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Att byta hårdvara är ingen nördvändigt, bara om du vill hänga med i de nyaste spelen. Ungefär lika ofta som du "måste" uppgradera din PC hade du behövt köpa en ny konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Wii men 360 är oxå kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 jag tycker du ska köpa wii. då kan du spela super mario spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dakota96Lyra Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Köp båda vet jag :P Det har jag (snart)! Men okej då Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Lite bump. Räcker med ett Xbox 360 tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Skulle köpa ett 360 efter som man kommer nog tröttna på spel stilen med kontrollen. Jag valde själv 360 när jag skulle köpa ändra Wii eller 360, och jag är väldigt nöjd med beslutet. Att byta hårdvara är ingen nördvändigt, bara om du vill hänga med i de nyaste spelen. Ungefär lika ofta som du "måste" uppgradera din PC hade du behövt köpa en ny konsol. Tihihi Jag tycker wii. Litet spelutbud men få riktigt stora titlar! Man köper ändå inte alla spel, bara de bästa!Har inte 360 stora titlar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.