360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Köp ett xbox 360 och gta IV. Wii suger! de har dålig grafik och inga bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Köp ett xbox 360 och gta IV. Wii suger! de har dålig grafik och inga bra spel! Wii behöver inte grafik för att det fokuserar på spelkänslan. Wii har ett fåtal bra spel, men tyvärr tröttnar man snabbt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Köp ett xbox 360 och gta IV. Wii suger! de har dålig grafik och inga bra spel! Wii behöver inte grafik för att det fokuserar på spelkänslan. Wii har ett fåtal bra spel, men tyvärr tröttnar man snabbt på det. Wii Har en Bra affärsIde Med Wii Sport och liknande spel men det blir Lamt efter ett tag. T.ex. Vem orka Åka skidor när man är trött och bara vill slappa på kvällen då är det bättre med ett 360 där du bara kan lägga dig och spela :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 då kan man spela Zelda, ett av dom bästa spel jag nånsin spelat, eller softa med super mario galaxy :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Det finns ju såklart spel som man kan sätta sig ner och spela på Wii också. btw lite onödig tråd,tror att några töntar på ett forum ska bestämma över dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Det finns ju såklart spel som man kan sätta sig ner och spela på Wii också. btw lite onödig tråd,tror att några töntar på ett forum ska bestämma över dig? Han vill väl veta vad andra wii/360-ägare tycker. Och den enda tönten som skrivit i denna tråden så här långt är nämligen du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 jag tycker du ska köpa wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
badankan Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Jag hadde ett Wii men man tröttnar snabbt på det så jag bytte mitt Wii mot ett X-box360.Jag tycker du ska köpa X-box360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knadi Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 båda är skit kul man kan ha ass roligt med wii ochså har xbox 360 men har kört många gånger wii så vet ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 http://graphjam.files.wordpress.com/2008/0...eo-games-sy.gif Simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Nå, Du borde ha köpt något av alternativen nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.