Ceto Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 haha jag hadde full d förr :) eller nästan förutom chain :) Menar du saradomin ? eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Zamorak eller nått hette den... Saradomin har vita kanter och är JÄKLIGT nice! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 zammy e snyggare än sammy men gutix e me jävligt snyggt men zammy e som sagt snyggast och den kostar ändå itne så mkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Hehe :P Men jag vet rikitgt inte men ni kan säga p2p armour med. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag hade både Adamant G och T en gång i tiden när jag spelade. När man bar G så sprang det runt en massa noobs som ville köpa den. Det första jag svarade var "Har du 500k?". Man visste ju redan svaret xD Men jag råder dig att spara till en Rune G eller den där med röda kanter (minns inte namnet) , då blir du poppis i RS världen lol x) Det kallas zamorak, men ja du har en poäng där ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Hehe :P Men jag vet rikitgt inte men ni kan säga p2p armour med. :) black d'hide(g) kanske elelr guthan om du har mkt def och ska skaffa mkt pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Hehe :P Men jag vet rikitgt inte men ni kan säga p2p armour med. :) black d'hide(g) kanske elelr guthan om du har mkt def och ska skaffa mkt pengar Finns det black d'hide (g) ? :o Då ska man ju lätt ha (om man är range pureoch p2p).. Black d'hide chaps(g) Wizard top(g) Robin hat Archer boots Ring of archer Range cape Black spiky vambs Amulet of fury Crystal bow eller Unholy book med rune scim eller dragon vapen.. om du är rik asså :P Newb pure som min f2p pure ska ha Wizard top(g) Green d'hide chaps(g) Green vamb's Fancy boots Gloves(gold) Clan Cape Amulet of power Rune scim eller maple short med bästa arrows som man har råd med. Till rune scim vetjag inte riktigt någon sköld i f2p men i p2p är det nog Unholy book.. zammy e snyggare än sammy men gutix e me jävligt snyggt men zammy e som sagt snyggast och den kostar ändå itne så mkt Vad fick du "Sammy" ifrån? =S ZAMorak=Zammy SARAdomin=Sara GUTHix=Guth fast andvänd helst Guthix annars om du säljer Guth d'hide så tror folk det är Guthan's och då får dom damp på dig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kissexperten Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Snyggt vill jag ha ;) :) Camo, eller dragon. (Dragon/Rune=en snygg account ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Snyggt vill jag ha ;) :) Camo, eller dragon. (Dragon/Rune=en snygg account ;) ) Så du bryr dig alltså inte om Equipment stats? Du kan ju inte välja mellan Camo eller dragon :P Camo=Gratis Dragon=Dyr för dom som inte har tillräckligt för det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Kan inte någon ge en lista på alla trimmade runearmors med priser, full? Alltså ungefär såhär: Guthix: 1,5m Saradmon: ... Så att man kan bestämma sig för vilket man ska ha. Tänkte spara till Guthix, men har räknat ut att jag måste hugga 20K yews för att få råd... =/ Så ett billigare alternativ vore nog inte fel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Hehe :P Men jag vet rikitgt inte men ni kan säga p2p armour med. :) Dragon full helm.Dragon chain. Dragon platelegs. Dragon boots. Dragon scimmy. Sen i andra handen nån bok vilken som helst. Sen om du har lvl 99 i Agility så har du agility skill cape. Det är asa snyggt. Vill inte skryta med jag brukar gå så ibland :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 zammy e snyggare än sammy men gutix e me jävligt snyggt men zammy e som sagt snyggast och den kostar ändå itne så mkt Vad fick du "Sammy" ifrån? =S ZAMorak=Zammy SARAdomin=Sara GUTHix=Guth fast andvänd helst Guthix annars om du säljer Guth d'hide så tror folk det är Guthan's och då får dom damp på dig.. Mm jo såg att jag hade skrevit fel nu vet att det heter sara:P Men jag tror det finns black d´hide(g) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg