Hoppa till innehåll

Runescape Armour Tips


Ceto

Rekommendera inlägg

zammy e snyggare än sammy men gutix e me jävligt snyggt men zammy e som sagt snyggast och den kostar ändå itne så mkt

 

Vad fick du "Sammy" ifrån? =S

 

ZAMorak=Zammy

SARAdomin=Sara

GUTHix=Guth fast andvänd helst Guthix annars om du säljer Guth d'hide så tror folk det är Guthan's och då får dom damp på dig..

 

Mm jo såg att jag hade skrevit fel nu vet att det heter sara:P Men jag tror det finns black d´hide(g)

 

Ne, det finns bara upp till Blue D'hide. Men det finns ju också Blessed D'hide set. Typ som: Zamorak D'hide, Saradomin D'hide och Guthix D'hide.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

zammy e snyggare än sammy men gutix e me jävligt snyggt men zammy e som sagt snyggast och den kostar ändå itne så mkt

 

Vad fick du "Sammy" ifrån? =S

 

ZAMorak=Zammy

SARAdomin=Sara

GUTHix=Guth fast andvänd helst Guthix annars om du säljer Guth d'hide så tror folk det är Guthan's och då får dom damp på dig..

Mm jo såg att jag hade skrevit fel nu vet att det heter sara:P Men jag tror det finns black d´hide(g)

 

Ne, det finns bara upp till Blue D'hide. Men det finns ju också Blessed D'hide set. Typ som: Zamorak D'hide, Saradomin D'hide och Guthix D'hide.

 

Ok men ni kan ju tänka er Black D'hide (g), det hade ju varit skit snyggt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ROBLOX

full black(G) är ganska coolt att ha på sig ocg jag tror att du har tåd med det.

tåd? fast du har nog rätt där full black (g)...(gold trimmed) är ju cool!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
×
  • Skapa ny...