Ankdamm Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 zammy e snyggare än sammy men gutix e me jävligt snyggt men zammy e som sagt snyggast och den kostar ändå itne så mkt Vad fick du "Sammy" ifrån? =S ZAMorak=Zammy SARAdomin=Sara GUTHix=Guth fast andvänd helst Guthix annars om du säljer Guth d'hide så tror folk det är Guthan's och då får dom damp på dig.. Mm jo såg att jag hade skrevit fel nu vet att det heter sara:P Men jag tror det finns black d´hide(g) Ne, det finns bara upp till Blue D'hide. Men det finns ju också Blessed D'hide set. Typ som: Zamorak D'hide, Saradomin D'hide och Guthix D'hide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 zammy e snyggare än sammy men gutix e me jävligt snyggt men zammy e som sagt snyggast och den kostar ändå itne så mkt Vad fick du "Sammy" ifrån? =S ZAMorak=Zammy SARAdomin=Sara GUTHix=Guth fast andvänd helst Guthix annars om du säljer Guth d'hide så tror folk det är Guthan's och då får dom damp på dig.. Mm jo såg att jag hade skrevit fel nu vet att det heter sara:P Men jag tror det finns black d´hide(g) Ne, det finns bara upp till Blue D'hide. Men det finns ju också Blessed D'hide set. Typ som: Zamorak D'hide, Saradomin D'hide och Guthix D'hide. Ok men ni kan ju tänka er Black D'hide (g), det hade ju varit skit snyggt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Har full adamant (g) även fast jag kan använda full rune. Kostar typ 300k eller nåt. Men sen när jag har stålar kommer jag köpa Guthix. Men jag kör typ inte RuneScape längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ztrial Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 full black(G) är ganska coolt att ha på sig ocg jag tror att du har tåd med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 full black(G) är ganska coolt att ha på sig ocg jag tror att du har tåd med det. tåd? fast du har nog rätt där full black (g)...(gold trimmed) är ju cool! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SawN Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Zaramok, Saradomin, Guthix :) är bäst men det kostar 2m ungefär!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Ok men jag har 400k jag vill ha nåt snyggt och billigt ^^ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 full mage (g) (blått med gula ränder :D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Kostar det 400k eller? Det kostar ju 1m Så ni vet att jag inte e pure.. Jag är 73 def. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Full rune + rune berserker shield. Det bästa man kan ha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Full rune + rune berserker shield. Det bästa man kan ha...nEJ, INTE SOM P2P? vAD ÄR DINA ANDRA COMBAT SKILLS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 77 attack 78 Str 73 def 75 hp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg