Gäst Overkill Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Nice, nu har jag FF3. Får se hur mycket bättre det är... OMG, jag hittade ett kompatibilitetsproblem... FF2 är inte 100% kompatibelt med nyaste versionen av Hotmail där man kan högerklicka för att få fram specialmenyer som "Töm mappen" för papperskorgen. Är FF3 det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Hur gör man så att Hotmail startas med FF? Btw, DarkElf du har Live Hotmail eller vad det heter eller? Jag har det gamla, vanliga Hotmail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Någon som märkt att Fuska.se laggar när man använder FF3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Nice, nu har jag FF3. Får se hur mycket bättre det är... OMG, jag hittade ett kompatibilitetsproblem... FF2 är inte 100% kompatibelt med nyaste versionen av Hotmail där man kan högerklicka för att få fram specialmenyer som "Töm mappen" för papperskorgen. Är FF3 det då? Jag menar FF3. Alltså F3 är inte 100% kompatiblt medans FF2 är det... Ändrar mitt inlägg nu... Någon som märkt att Fuska.se laggar när man använder FF3? Jag kanske har också märkt av det. Det tog lite längre tid att ladda precis när jag börjar använda FF3. Hade nog inte cachat upp allt. Men det tar fortfarande lite längre tid än vanligt. Tror jag har märkt det på lite andra sidor också faktiskt... Ny funktion Testa att dra en bild i FF3 Redigerat 18 Juni 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Någon som märkt att Fuska.se laggar när man använder FF3? Jag kanske har också märkt av det. Det tog lite längre tid att ladda precis när jag börjar använda FF3. Hade nog inte cachat upp allt. Men det tar fortfarande lite längre tid än vanligt. Tror jag har märkt det på lite andra sidor också faktiskt... Ny funktion Testa att dra en bild i FF3 Japp, de flesta sidor funkar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Det går också att markera en mening tex och sen flytta den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Det går också att markera en mening tex och sen flytta den :Djo 7,81 miljoner nerladdningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 jag gillar den nya, dock så är den nya webbhistoriken lite jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Kom det in på guiness world records? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Kom det in på guiness world records?Det får vi reda på om några dagar. Jag tror det är två eller tre personer i juryn som ska gå igenom datatrafiken och kolla så att det inte är fler än en nerladdning från varje IP-adress.En av dom är från Guinness World Records och en av dom var datornörd (som har utvecklat något som används mycket). Redigerat 19 Juni 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag laddade precis ner det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Den rätta och officiella förkortningen är FX, inte FF, varför skriver ni FF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.