Hoppa till innehåll

Ladda Ner Firefox 3 (sammanfogade Trådar)


ELF

Rekommendera inlägg

Gäst Overkill

Nice, nu har jag FF3.

Får se hur mycket bättre det är...

 

OMG, jag hittade ett kompatibilitetsproblem... FF2 är inte 100% kompatibelt med nyaste versionen av Hotmail där man kan högerklicka för att få fram specialmenyer som "Töm mappen" för papperskorgen.

Är FF3 det då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 135
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

Nice, nu har jag FF3.

Får se hur mycket bättre det är...

 

OMG, jag hittade ett kompatibilitetsproblem... FF2 är inte 100% kompatibelt med nyaste versionen av Hotmail där man kan högerklicka för att få fram specialmenyer som "Töm mappen" för papperskorgen.

Är FF3 det då?

 

Jag menar FF3. Alltså F3 är inte 100% kompatiblt medans FF2 är det... Ändrar mitt inlägg nu...

 

Någon som märkt att Fuska.se laggar när man använder FF3?

Jag kanske har också märkt av det. Det tog lite längre tid att ladda precis när jag börjar använda FF3. Hade nog inte cachat upp allt. Men det tar fortfarande lite längre tid än vanligt. Tror jag har märkt det på lite andra sidor också faktiskt...

 

 

Ny funktion

Testa att dra en bild i FF3

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som märkt att Fuska.se laggar när man använder FF3?

Jag kanske har också märkt av det. Det tog lite längre tid att ladda precis när jag börjar använda FF3. Hade nog inte cachat upp allt. Men det tar fortfarande lite längre tid än vanligt. Tror jag har märkt det på lite andra sidor också faktiskt...

 

 

Ny funktion

Testa att dra en bild i FF3

 

Japp, de flesta sidor funkar dock.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Kom det in på guiness world records?

Det får vi reda på om några dagar. Jag tror det är två eller tre personer i juryn som ska gå igenom datatrafiken och kolla så att det inte är fler än en nerladdning från varje IP-adress.

En av dom är från Guinness World Records och en av dom var datornörd (som har utvecklat något som används mycket).

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...