ThaNooB Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Är det någon som ska köpa det nya spelet Left 4 Dead som kommer i juli. Det är Valve som utvecklat det, samma som gjort bla Counter-Strike. Det går ut på att man är 4 spelare, 1 människa och 3 botar eller 4 männsikor (online) som spelar med varandra. Man ska ta sig från plats A till B, men zombies försöker hindra dig från att komma dit. Vill veta om det är någon som ska köpa det. Det kommer någon gång i juli som sagt, jag ska köpa det direkt när jag kommer hem från semestern. Här är några filmer. Bla trailern. http://www.gametrailers.com/player/16134.html http://www.gametrailers.com/player/33953.html http://www.gametrailers.com/player/24755.html Btw, jag har inte hittat eller kollat så noga efter filmer utan snack liksom. Men det är ju intressant att få veta saker om spelet samtidigt som man ser slaktiga filmer. :lol: ;) Man får mer information när man ser filmerna. Redigerat 18 Juni 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Hell yes, ska lugnt köpa det. Redigerat 18 Juni 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Jag ska köpa det! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag vet riktigt inte men det såg as kul ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Var ett tag sen man köpte ett spel :D Men lugnt att jag ska köpa DET. Jag har i stort sett letat nya trailers sen trailers på spelet började poppa upp på internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Yesbox. Ska lätt köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Men kommer man att kunna spela online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Men kommer man att kunna spela online? Det är ju gjort för att man ska kunna göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Mot andra spelare och plus kommer den andre spelaren vara zombie som på cs zombie mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Läs på om spelet. Kolla på YouTube. Jag har båda läst och hört att man ska kunna vara zombie. Men zombierna kan dock inte endast bestå av spelare. Det är låst till ett antal spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Jahapp men jag hadde tänkt mig och köpa Css Men annars skulle jag nog köpa det spelet för det var as coolt! :) Redigerat 19 Juni 2008 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Tyvärr har du fått fel information ifrån din källa. Det är inte Valve som har utvecklat Left 4 Dead, de släpper den bara genom Steam och har sålt en licens av Source motorn till Turtle Rock Studios. Det är Turtle Rock Studios som har utvecklat spelet. För övrigt ligger denna i fel forum, även om det skulle vara utvecklat av Valve. Verkar inte min smak. Redigerat 19 Juni 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.