Duali Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Gamereactor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Även om gamereactor suger så är den ju gratis. Själv föredrar jag superplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Snälla någon av er som säger att GameReactor suger förklara varför? GameReactor Äger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 PC gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Gamereactor är både gratis och bäst. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Snälla någon av er som säger att GameReactor suger förklara varför? GameReactor Äger ! Den har ju inte lika mycket innehåll som typ PC Gamer eftersom att den är gratis. Men den är ju fortfarande väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 GR och PCG Gamereactor har också det bästa forumet tveklöst Ocensurerat Online was the shit. Svenska PC Gamer är helt överlägsen. Har läst LEVEL, Gamereactor, SuperPlay, PC Gamer UK, PC Gamer US m.fl. men det är f*n ingen som håller samma klass och standard som svenska PC Gamer. Det är kärlek och humor i varenda artikel, mening, varje ord. Har aldrig stött på en redaktion som har en sådan humor, sådan glädje i det de gör, och dessutom vågar trycka det. Att kalla sina läsare för "idioter", att fråga en gotlänning om dessa verkligen kan stava, att posta bilder på de mest korkade insändarna genom åren, sådant saknar ord. Har nyligen köpt SuperPlay och att läsa den gav mig bara ännu mer motivation för att PC Gamer är den bästa blaskan. Seriöst, två recensioner i ett nummer där båda spelen får det absolut högsta betyget som någonsin går att få? Kan ju aldrig komma ett spel som får ett högre betyg än de fick, aldrig komma ett spel som slår det. Det kvittar ju hur bra spelet i fråga är. En intressant sak med PC Gamer är ju om någon någon gång kommer slå Half-Life 2s betyg på 96%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 GR och PCG Gamereactor har också det bästa forumet tveklöst Ocensurerat Online was the shit. Svenska PC Gamer är helt överlägsen. Har läst LEVEL, Gamereactor, SuperPlay, PC Gamer UK, PC Gamer US m.fl. men det är f*n ingen som håller samma klass och standard som svenska PC Gamer. Det är kärlek och humor i varenda artikel, mening, varje ord. Har aldrig stött på en redaktion som har en sådan humor, sådan glädje i det de gör, och dessutom vågar trycka det. Att kalla sina läsare för "idioter", att fråga en gotlänning om dessa verkligen kan stava, att posta bilder på de mest korkade insändarna genom åren, sådant saknar ord. Har nyligen köpt SuperPlay och att läsa den gav mig bara ännu mer motivation för att PC Gamer är den bästa blaskan. Seriöst, två recensioner i ett nummer där båda spelen får det absolut högsta betyget som någonsin går att få? Kan ju aldrig komma ett spel som får ett högre betyg än de fick, aldrig komma ett spel som slår det. Det kvittar ju hur bra spelet i fråga är. En intressant sak med PC Gamer är ju om någon någon gång kommer slå Half-Life 2s betyg på 96%. Jo, jag avskyr också när en speltidning/recensionssida tar välkända spel för att automatiskt ge dem det högsta betyget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Känner inte till så många men om jag ska välja någon så är det nog GameReactor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Superplay tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 jag tycker LEVEL är bäst. står mycket mer i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 jag gillar SuperPlay och Level Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.