Hoppa till innehåll

Vad Saknar Du Mest Här På Fuska.se


Gäst ADRIAN_93
 Dela

Rekommendera inlägg

Jo då, smart att avslöja att man gjort en ny användare, även om IP't avslöjar dig. Du reggade dig idag, och Aso100 blev bannad igår, ni kommer från samma ort och du vet vem det är, skumt?

 

Varför tas inte debattforumet tillbaks?

Ingen vet...och admin vägrar att svara officielt...börjar bli jävligt trött på att vänta...

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 173
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo då, smart att avslöja att man gjort en ny användare, även om IP't avslöjar dig. Du reggade dig idag, och Aso100 blev bannad igår, ni kommer från samma ort och du vet vem det är, skumt?

 

Varför tas inte debattforumet tillbaks?

Ingen vet...och admin vägrar att svara officielt...börjar bli jävligt trött på att vänta...

 

Soad_token

 

Mhm.

Nu tror jag admin har fått anledningen till varför alla lämnar..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo då, smart att avslöja att man gjort en ny användare, även om IP't avslöjar dig. Du reggade dig idag, och Aso100 blev bannad igår, ni kommer från samma ort och du vet vem det är, skumt?

 

Varför tas inte debattforumet tillbaks?

 

Ingen vet...och admin vägrar att svara officielt...börjar bli jävligt trött på att vänta...

 

Soad_token

 

Mhm.

Nu tror jag admin har fått anledningen till varför alla lämnar..

 

Jo det värsta är att han svarar på fråog i andra trådar men inte i någon av de flertal som tar upp just frågan vad har händ med debatt och när kommer det tillbaka.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om jag minns rätt så skrev han i någon tråd angående förra uppdateringen att Fuska.se, forumet skulle bli mindre. Står han för hans ord så tror jag ej att debatt forumet kommer skapas.

Har ni trådar angående fuska.se, skicka ett PM till honom. Kolla hans presentation, vad står det där? Exakt, följ det också.

Chansen att han svara på PM är större än att han går in på forumet och svarar.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om jag minns rätt så skrev han i någon tråd angående förra uppdateringen att Fuska.se, forumet skulle bli mindre. Står han för hans ord så tror jag ej att debatt forumet kommer skapas.

Har ni trådar angående fuska.se, skicka ett PM till honom. Kolla hans presentation, vad står det där? Exakt, följ det också.

Chansen att han svara på PM är större än att han går in på forumet och svarar.

 

Joo men frågan har ställts i över en månad i just det här forumet, under den tiden borde han hinna svara (samt at han har svarat på andra frågor men verkar undvika den här). Anlednignen till att jag inte har skickat ett pm är att jag vill ha ett officielt svar, alla vet det plus att det är väldigt många som undrar, och tänkte därför att det vore bättre om han säger det här så slipper admin få 25 mejl angående om han tänker återställa debatt.

 

nu har jag inte sett den tråden du pratar om...men vet att han sa vi ett tillfälle att det ev. skulle återställas men det får vi se....det var innan sommaren så det känns som om vi har väntat länge nog?

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om jag minns rätt så skrev han i någon tråd angående förra uppdateringen att Fuska.se, forumet skulle bli mindre. Står han för hans ord så tror jag ej att debatt forumet kommer skapas.

Har ni trådar angående fuska.se, skicka ett PM till honom. Kolla hans presentation, vad står det där? Exakt, följ det också.

Chansen att han svara på PM är större än att han går in på forumet och svarar.

 

Joo men frågan har ställts i över en månad i just det här forumet, under den tiden borde han hinna svara (samt at han har svarat på andra frågor men verkar undvika den här). Anlednignen till att jag inte har skickat ett pm är att jag vill ha ett officielt svar, alla vet det plus att det är väldigt många som undrar, och tänkte därför att det vore bättre om han säger det här så slipper admin få 25 mejl angående om han tänker återställa debatt.

 

nu har jag inte sett den tråden du pratar om...men vet att han sa vi ett tillfälle att det ev. skulle återställas men det får vi se....det var innan sommaren så det känns som om vi har väntat länge nog?

 

Soad_token

 

Admin har skitmycket annat att göra, när jag snackade med han senast satt han fast med en uppsats.

Jag tycker att du kan skicka PM till han sen rapportera vad han har skrivit i denna tråd så är allt ur världen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om jag minns rätt så skrev han i någon tråd angående förra uppdateringen att Fuska.se, forumet skulle bli mindre. Står han för hans ord så tror jag ej att debatt forumet kommer skapas.

Har ni trådar angående fuska.se, skicka ett PM till honom. Kolla hans presentation, vad står det där? Exakt, följ det också.

Chansen att han svara på PM är större än att han går in på forumet och svarar.

 

 

Joo men frågan har ställts i över en månad i just det här forumet, under den tiden borde han hinna svara (samt at han har svarat på andra frågor men verkar undvika den här). Anlednignen till att jag inte har skickat ett pm är att jag vill ha ett officielt svar, alla vet det plus att det är väldigt många som undrar, och tänkte därför att det vore bättre om han säger det här så slipper admin få 25 mejl angående om han tänker återställa debatt.

 

nu har jag inte sett den tråden du pratar om...men vet att han sa vi ett tillfälle att det ev. skulle återställas men det får vi se....det var innan sommaren så det känns som om vi har väntat länge nog?

 

Soad_token

 

Admin har skitmycket annat att göra, när jag snackade med han senast satt han fast med en uppsats.

Jag tycker att du kan skicka PM till han sen rapportera vad han har skrivit i denna tråd så är allt ur världen?

 

Ska ske

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Liksom, admin får inte upp ögonen för en tråd för att ni gnäller om hur dålig han är på att yttra sig.

Wow, där sa du något faktiskt.

Jag tror inte admin bryr sig så hemskt mycket om vi sitter i en tråd och snackar om hur han är.

Vad vi borde göra nu är att demonstrera och DDoSa fuska med en stor varning som lyder:

 

För jag tror det hjälper mycket imo.

Nog det ända sättet han kommer lägga märke till detta?

 

Redigerat av garkan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Liksom, admin får inte upp ögonen för en tråd för att ni gnäller om hur dålig han är på att yttra sig.

 

Nää det menar du inte :o

 

Jag har inga förväntningar på att Admin ska gå igen om alla trådar över allt, det enda jag "begär" är att om har tar sig tid att låsa trådar i "fuska.se" forumet så kan han nog slänga ett öga i de andra trådaran, det brukar ju inte vara så många. Då han har svarta och låst andra trådar efter att "Vad Hände Med Debattforumet?" tråden vart skapad så är det ju väldigt troligt att han har sett den, eller hur?

 

Jag förväntar mig inte heller ett svar så fort han ser tråden, MEN frågan har varit uppe i många olika trådar i stort sett sedan debatt forumet lades ner, vilket ju gör det väldigt otroligt att tänkas sig att han har missat varenda en. Så att nu ett par månader senare börja kräva ett officielt svar av honom kan ju inte vara så mycket begärt eller vad tycker du Zwail?

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...