Hoppa till innehåll

Vad Saknar Du Mest Här På Fuska.se


Gäst ADRIAN_93
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 173
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det tidigare inlägget tyder på att du inte begrep min poäng. För det första har admin ett liv utanför fuska. Därför har han ett gäng byråkrater, förlåt, moderatorer som hjälper till att upprätthålla ordningen.

 

Så som jag ser det finns det två logiska anledningar till att admin resp. moderatorerna kollar i en tråd:

 

1. Tråden har anmälts och de är då förpliktade att titta upp det.

2. Tråden har en titel som tilltalar/lockar dem.

 

En tråd med namnet "Vad saknar du mest på fuska" är knappast det intressantaste. Har sett dig påpeka att han aldrig yttrar sig om Debatt-forumet eller andra saker ett par gånger, nej, hur ska han veta att folk vill ha tillbaka det när de skriver i en tråd som handlar om något helt annat. Men f*n, skriv det ett par gånger till så kanske du blir anmäld för spam och har du tur är det admin som kontrollerar anmälan.

 

Avslutningsvis vill jag föreslå att någon tar initiativ och startar en trådjävel om det hela för den här tråden har haft sitt roliga.

 

Hur många trådar ska man behöva starta då enligt dig...det finns en tråd som heter "Vad Hände Med Debattforumet?"

 

Här är en länk så du slipper tvivla:

 

http://www.fuska.se/forum/Vad_Haende_Med_D...tl-t111551.html

 

Det har tagits upp ett par gånger, och då har svaren blivit vi får se. DU missar min poäng, jag kräver inte att admin ska kolla forumet varje dag eller varje vecka, men under ett par månader borde han ju kunna få fram ett svar eller så borde ju mot förmodan någon av moddarna se det, vet dom inte svare så frågar dom ju admin (är väl tankein iaf). Så hur kommer det sig att inte ett knyst har hörts om detta?

 

Jag tycker bara det är dålig stil att inte få ett bättre svar än "vi får se vad som händer"

 

Sen föreslår jag att du tar reda på vad ordet "spam" betyder, då du inte verka inse att ett inlägg med en poäng inte är spam...

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag försökte säga att det vore mer logiskt att be om ett debattforum i en tråd om det. Nu finns det tydligen en sån, perfekt. Jag, som inte sitter och använder Fuskas sökmotor hela dagarna, har inte full koll på alla existerande trådar på forumet, ursäkta.

 

Sen kan du väl läsa mitt inlägg igen och försöka få det sista där om spam till ett skämt, för det var syftet.

Så du brukar inte kolla de nya trådarna då? den är en vecka gamal (men inte den första).

 

Ok dåså, ett tips bara om du tänker använda skämt avlsuta med en glad smiley eller något, istället för att skriva "startar en trådjävel" 2 rader nedanför, det liksom verkar inte så lustigt då ;)

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag saknar ett ordentligt uplpägg, och antagligen så kan man inte ta bort sitt konto.. Och även om man kan det, så verkar tjänsten svåråtkomlig, jag menar, Jag är tolv år! Jag ska inte behöva leta sönder hela sidan bara för att jag vill ta bort min användare! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag saknar ett ordentligt uplpägg, och antagligen så kan man inte ta bort sitt konto.. Och även om man kan det, så verkar tjänsten svåråtkomlig, jag menar, Jag är tolv år! Jag ska inte behöva leta sönder hela sidan bara för att jag vill ta bort min användare! :evil:

Är du 12 år gammal kan du börja med att hänga med på svensklektionerna.

Vill du ta bort ditt konto, skicka ett PM till admin: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Ms...ODE=4&MID=2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kommer ihåg några år sen när jag snokade runt fuska.se.. det var ett paradis!! alla snackade om någonting, hade något på gång, wow. saknar den känslan. jag var inte medlem på den tiden då, hade inte lust, sen blev jag bara nu måste jag joina!

men så kom alla 8-12 åriga spammers och tror de är coola med sin dumma intellekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...