DiRtY Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 håller med xbox har ju ffs halo (finns inget störe spel till konsoll) och amssa andra bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 halo är bara överskattat. Vi säger mgs, det är bättre än halo vad jag hört.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 halo är bara överskattat. Vi säger mgs, det är bättre än halo vad jag hört.. Mgs ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 halo är bara överskattat. Vi säger mgs, det är bättre än halo vad jag hört.. Mgs ? Metal Gear Solid, tycker både det och Halo suger. Intech: Wtf?! Jag sa ju t.o.m att jag inte tyckte att PS3 var dåligt. Skaffa glasögon. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 hahahahahahahahah halo är det bästa spelet på marknaden till konsoll, ni har nog inte kört det live. eller kört med polarna på system link så j*vla roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Underwar - alla hari inte samma smak som dig om du trodde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 hahahahahahahahah halo är det bästa spelet på marknaden till konsoll, ni har nog inte kört det live. eller kört med polarna på system link så j*vla roligt. Jo, det har jag. Jag gillade det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 ni som säger så har bara inte spelat det för ni va så dumma och köpte ett ps2/ps3 i stället för xbox/xbox360 men ajaj ni vet int evad ni har missat. de had eju tillochmed europa turneringar med halo 3 där första pris var en 42 tums lcd tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 ska jag köpa ps3 eller xbox 360 :) Köp 360 för det är ju typ samma spel som på ps3 och 360 e ju billigare!! ´ Hallå! Billigare ja! Ja köp billigast? Nej! Billigast sämre gjorde konsoller, kontroller och spel, ps3 har dyrare men du lär inte ångra att du köpte ett ps3 precis. Mer påkostade grejor, ALLTSÅ köp ett PS3, som sagt det är framtiden i en box! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Kolla gärna felstavningar och komma och punkt innan du skriver underwar. Det blir så jobbigt att läsa. BTW , PS3 säljer bättte på marknaden än XBOX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 ni som säger så har bara inte spelat det för ni va så dumma och köpte ett ps2/ps3 i stället för xbox/xbox360 men ajaj ni vet int evad ni har missat. de had eju tillochmed europa turneringar med halo 3 där första pris var en 42 tums lcd tv. WOW! Sånt finns till ps3 också. Dessutom har jag kört Xbox, HALO då, jag tycker det är roligt att köra med kompisar, multiplayer, det är skitkul, men jag har en ps3 och tycker den är bättre än en Xbox men xbox är bra. Men jag gillar ju ps3 eftersom den har jag alltid haft, har bara kört lite xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 ni som säger så har bara inte spelat det för ni va så dumma och köpte ett ps2/ps3 i stället för xbox/xbox360 men ajaj ni vet int evad ni har missat. de had eju tillochmed europa turneringar med halo 3 där första pris var en 42 tums lcd tv. WOW! Sånt finns till ps3 också. Dessutom har jag kört Xbox, HALO då, jag tycker det är roligt att köra med kompisar, multiplayer, det är skitkul, men jag har en ps3 och tycker den är bättre än en Xbox men xbox är bra. Men jag gillar ju ps3 eftersom den har jag alltid haft, har bara kört lite xbox jojo jag håller med ps3 är bätre än 360 men man köper hellre ett 360 för den har mkt mk mkt mer och bätre spel och kontroll, men själva konsollen så e ju ps3 mö bätre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.