E4STMAN Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Är det bara jag som tycker att moderatorerna varnar väldigt lite jämfört med förr? Mer varningar åt onödiga trådar och liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 och åt onödiga bumpar >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 (redigerat) Det är sommar nu, De har faktist ett annat liv än dator !. Redigerat 26 Juni 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Är det bara jag som tycker att moderatorerna varnar väldigt lite jämfört med förr? Stämmer bra. I samband med de nya reglerna blev bedömningen betydligt mycket mindre hård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Moderatorerna kunde blivit lite mer slappa och samtidigt ta det lite lugnare när det gäller inlägg som kan tas som skämt. Dock borde många av medlemmarna sköta sig betydligt bättre än de gör. Onödiga inlägg är så j*vla tråkigt att hitta varje dag. Sådant borde moderatorerna ta hårdare på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 återigen skål för TDY. det ska vara ett skojigt forum med lite knuffar i sidan, inget koncentrationsläger. men de borde bli bättre på att varna för störande spaminlägg som är helt onödiga och som man bara stör sig otroligt mycket på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Är det bara jag som tycker att moderatorerna varnar väldigt lite jämfört med förr? Mer varningar åt onödiga trådar och liknande! Fick en tillsägelse för att jag skrev i en gammal tråd (onödig bump) jag själv skapat. <_< Det kanske inte är en så bra liknelse men jag kände mig kränkt som demonstranterna i Kina som knappt får säga nåt alls. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 vad är så fel med att få en varning i en tråd som är typ 100 år gammal?-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Kom hit för första gången på riktigt länge för att reka läget. Siten verkar ganska trist och tom om man jämför mot 06-tiderna, många p12-13 uppenbarligen. Stanna lär jag inte göra, men det är roligt att reka läget. Fick en Bounty skickad ändå ifrån Spanien förra året, den från Guggo som var på språkresa. Mycket trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Ja, nu är det vi P12 som har Tatt över Fuska! Joina min grupp "P12" för alla som är P11 eller P12 Eller P13. Själv så tycker jag att Fuska har alldeles för många regler, det är därför som jag föredrar Fuska.nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 För många ?! Då ska du veta hur det var innan.. Moderatorkåren har också minskat med ca 2-3 pers kan pckså bero på det. Men som sagt. Ut och lek små barn sitt inte vid datorn och häng. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Ja, nu är det vi P12 som har Tatt över Fuska! Joina min grupp "P12" för alla som är P11 eller P12 Eller P13. Själv så tycker jag att Fuska har alldeles för många regler, det är därför som jag föredrar Fuska.nu! mycket bra initiativ! alla 11-13-åringar, joina hans GF och HÅLL ER DÄR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.