Gäst OvENchIn Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 (redigerat) tjabba alla! jag undrar, hur gör man när man ska lägga till en text på bilden? jag vill gärna veta. Redigerat 2 Juli 2008 av OvENchIn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Va? Börja med att skriva vart du vill göra det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 asså jag menar inte så. om jag ska t.ex göra en bild till min polare, och han vill ha texten på bilden, hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Det är veldigt enkelt. Men först behöver vi veta om du redan har något ritprogram. Paint räcker om du har Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 jag har paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 öppna bilden med paint då, sen kan du nog hitta själv xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Tryck på start -> Välj Kör -> skriv in MSpaint och tryck på kör -> Klistra in bilden, zooma ut så långt det går -> Tryck på 'A'et' i verktygspaletten -> Dra en ruta i form med hur mycket text du tänker skriva på valfri plats på bilden -> Skriv -> Om du vill ha kvar bildens bakgrund, klicka på den undre bilden av "klossar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 (redigerat) hjälp mig! jag vet hur, men hur får man texten större och sånt? Redigerat 2 Juli 2008 av OvENchIn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 hjälp mig! jag vet hur, men hur får man textken större och sånt? Jag tror inte det går med Paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Det går som sagt. Visa > verktygsfältet formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Om man har vista så kan man zooma ut så bliden blir mindre än den vad är från början.. men zooma till orginal storlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Flyttar till Grafik & Programmering. För övrigt väljer du textverktyget, högerklickar i den streckade lådan som dyker upp och väljer Verktygsfältet Formatera (så är det iaf på Vista, kanske heter något annat i Xp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.