Garone Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 det är 2 olika spel kan man nästa säga, world of warcraft är ett MMORPG och WC3 är ett strategi spel Nästan? Det är två helt olika spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 vad e bäst (World of warcraft) eller (Warcraft 3) för jag tänkte köpa ett av dom men vilket?? Mvh. Tobb3 World of warcraft helt klart ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Wow = Roligast :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 det är 2 olika spel kan man nästa säga, world of warcraft är ett MMORPG och WC3 är ett strategi spel Nästan? Det är två helt olika spel. Jag tänkte på att båda är gjorda av blizzard och har samma raser i sig därför sa jag nästan, den ända skillnaden är typ att det är 2 olika spel kategorier... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 WC3 är ett kortidspel, alltså spelar du online så kan du inte jobba på massa saker t.ex en hero (På vissa custom game jo) På WoW kan du spela i år med en gubbe för att få den bättre och bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 WC3 är ett kortidspel, alltså spelar du online så kan du inte jobba på massa saker t.ex en hero (På vissa custom game jo) På WoW kan du spela i år med en gubbe för att få den bättre och bättre. Man blir rankad i WC3, så jo, Man kan bli bättre och bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 WoW lätt fast Wc3 ifall du tycker om strategispel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 DÖDÖDÖ till alla här! Ladda ner wow från blizzards hemsida och köp warcraft3 så har du båda spelen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Köp Diablo 3 istället :P skit i Warcraft 3, det är gammalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Köp Diablo 3 istället :P skit i Warcraft 3, det är gammalt. Indd, köp hellre diablo III, älskade det, dock så har WoW tagit över nu för min del. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 D3 kommer inte komma på ett tag dock.. =3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Lols på er som sa att ni lirat D3. o_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg