Torayami Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Tja vad vet jag. Att säga att vad en själ är är som att säga hur långt man kan åka in i rymden d.v.s. det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Tja vad vet jag. Att säga att vad en själ är är som att säga hur långt man kan åka in i rymden d.v.s. det går inte.Mmmm, eller som att förklara varför det cirkulerar en massa tekoppar runt jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Tja själv tror jag på UFOn. Känns fel om bara vi är dom enda i universum. Sen att dom har varit här det kan jag ha tvivel om. Edit: Med detta inlägg blev jag mini fuskare^^ Redigerat 29 Juni 2008 av Mornie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Tja vad vet jag. Att säga att vad en själ är är som att säga hur långt man kan åka in i rymden d.v.s. det går inte.själen är en illusion som skapas av det medvetna.man kan åka hur långt ut i universuim som helst, eftersom det utvidgar sig "snabbare" än vad man kan färdas. de va la inte så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Ja visst blir det större hela tiden men om man nu skulle lyckas hinna ikapp vad händer då?? Är det en stor vägg där då eller?? Isåfall vad finns bakom... Se det går inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Ja visst blir det större hela tiden men om man nu skulle lyckas hinna ikapp vad händer då?? Är det en stor vägg där då eller?? Isåfall vad finns bakom... Se det går inte!! Det går inte att hinna ikapp. Det är omöjligt att färdas snabbare än ljuset. Tja själv tror jag på UFOn. Känns fel om bara vi är dom enda i universum. Sen att dom har varit här det kan jag ha tvivel om.Vad jag menade var obemmanade tekoppar i vår storlek som är exakt som de tekoppar som finns på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det går inte att hinna ikapp. Det är omöjligt att färdas snabbare än ljuset. "Men om det gick?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det går inte att hinna ikapp. Det är omöjligt att färdas snabbare än ljuset. "Men om det gick?" I så fall så lever vi inte i samma universum utan en annan verklighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det går inte att hinna ikapp. Det är omöjligt att färdas snabbare än ljuset. "Men om det gick?" I så fall så lever vi inte i samma universum utan en annan verklighet. Men det går ju fortfarande? Bara att vi inte kan det. ( Och troligen aldrig kommer kunna. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det går inte att hinna ikapp. Det är omöjligt att färdas snabbare än ljuset. "Men om det gick?" I så fall så lever vi inte i samma universum utan en annan verklighet. Men det går ju fortfarande? Bara att vi inte kan det. ( Och troligen aldrig kommer kunna. ) Nej, det går inte. Ingenting kan färdas snabbare än ljuset. Och jag menar: INGENTING! Fysisk lag nr. 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jo stålmannen kan. (Sorry var tvungen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag trodde väl på spöken tills jag var sisådär 7 år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.