TiredRacoon Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 (redigerat) Pga problem med vidaredirektstjänsten har vi bytt till h t t p : / / w w w . e z y r o n . t k / Redigerat 2 Juli 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Vi saknar fortfarande nyckelroller såsom Rasledare över Alverna samt Dvärgarna. Alla rasledare får automatiskt moderator-access :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Wow, det här såg ju skitkul ut! :) Som att skriva en bok tillsammans med andra i real-tid! :D Och jag älskar att skriva böcker ^^ Jag skulle gärna bli Rasledare över Alverna. Mitt namn i spelet är E'yurus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Wow, det här såg ju skitkul ut! :) Som att skriva en bok tillsammans med andra i real-tid! :D Och jag älskar att skriva böcker ^^ Jag skulle gärna bli Rasledare över Alverna. Mitt namn i spelet är E'yurus. Oja, communityrollspel är jätteskoj, och du får hemskt gärna bli rasledare. Dock är det required att du har Em' framför namnet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 What ze fuck? Kan inte logga in O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Det finns en länk på förstasidan som du öppnar i nytt fönster vid inloggningsproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Har reggat mig och är Alven Torayami Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 (redigerat) jag har också reggat mig, jag är människan.... vad f*n vad det nu jag hette? vänta lite. Edit: Aduman Redigerat 3 Juli 2008 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag blev tvungen att omregistrera mig för att lösenordet funkade inte helt plötsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag blev tvungen att omregistrera mig för att lösenordet funkade inte helt plötsligt. Om du skulle kollat på förstasidan skulle du sett länken "Problem med att logga in? (Öppna i nytt fönster)". Inloggningsproblemet är något vi märkt av och det beror på ett fel mellan cookies och sidans inloggningssäkerhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag blev tvungen att omregistrera mig för att lösenordet funkade inte helt plötsligt. Om du skulle kollat på förstasidan skulle du sett länken "Problem med att logga in? (Öppna i nytt fönster)". Inloggningsproblemet är något vi märkt av och det beror på ett fel mellan cookies och sidans inloggningssäkerhet. Awch, lite för sent nu. :P Men hoppas att det inte gör något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Baah, nu är jag total noob på det här, så hur gör jag för att få en sån dära avatar från drakonis? :P Jag har reggat mig, hittat avataren jag vill ha, men jag har ingen aning om hur jag gör nu.. :/ För om jag bara skriver in länken till bilden på inställningar i ezyron så funkar det inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.