mojje312 Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Mitt på eftermiddan eller lite på morronen så lyser mitt xbox360 rött!!! jag vet ej vad det är men jag vill veta vad det är! när jag skulle köra på fifa+8 så stängs sig av xboxet och lyste rött vad ska jag göra! vill ha ett snabb svar :o :o :o :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Red rings of death.... Ring supporten! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 det har hänt mig 3 gånger, det är väldigt jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Hur många lampor lyser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) 1 lampa=system faliure=ring supportern! 2 lampor=överhättat=vänta lite... 3 lampor=total system faliure=ring supprtern!! 4 lampor=upptäcker inte en av kablarna=kolla in dom Redigerat 1 Juli 2008 av JGRayzorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Ring supporten..Om det är 3 lampor så är det inget du själv kan åtgärda. Du får nog helt enkelt skicka den på rep. Du får dock mer info från Xbox Support. Redigerat 1 Juli 2008 av Hetfield05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Du skulle köpt PS3 istället... :rolleyes: Annars, gör som dem säger, ring supporten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Det finns minst 5 likadana trådar, Läs igenom dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 jag hade väldigt tur!!! det var bara den där stora el-saken till mitt xbox 360 som va sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 jag hade väldigt tur!!! det var bara den där stora el-saken till mitt xbox 360 som va sönder Vad är det för tur med att sladden var sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 jag hade väldigt tur!!! det var bara den där stora el-saken till mitt xbox 360 som va sönder Vad är det för tur med att sladden var sönder? han menade nog att det var tur att det inta var hans 360... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Red rings of death.... Ring supporten! ;) Är det inte " Red Ring Of Doom " ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.