Patrickmannen Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Har fått Neverwinter Nights 2 och det ligger och skräpar här hemma, har 9 speltimmar enligt xfire men tror inte jag spelade alls så mycket, max 2-3 effektiva timmar. Är det värt att lägga tid på det? Spelar annars Aion och LoL så jag vill ju inte slösa tid på något som inte är kul.Gillar Neverwinter Nights 2 men som precis som du ligger det mest och skräpar där hemma. Neverwinter Nights 1 var MYCKET bättre p.g.a många anledningar exempelvis:1. Mycket bättre kontroll.2. "Roligare" och bättre grafik(Ganska svårt för mig och förklara).3. MYCKET BÄTTRE TOOLSET(det som man gör egna äventyr med)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JagXVI Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Minecraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 League of Legends Need for Speed: Hot Pursuit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 (redigerat) Redigerat 26 September 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Dead Island(dock bara roligt om man spelar men andra), Dragon Age 2, WoW och Prototype. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Det enda spelet jag spelar just nu är LoL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Får nog säga Football Manager 2011, har spenderat så fruktansvärt många timmar på detta underbara spel ! Fast nu, framöver så blir det nog FM12, har inte hunnit med att börja spela det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 (redigerat) Lan: Cs 1.6 Minecraft Sa-mp LoL Annat: Modern warfare 2, har väldigt fina minnen sen jag spelade för några år sedan. <3 Och över helgen så har jag hittat Farming Simulator! ;) Och sen för ca 4 år sedan så spelade jag Gta sa singelplayer :) Kommer inte på nå mer just nu, men lovar att de e mer Redigerat 24 Oktober 2011 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Postal 2<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Postal 2<3fattar inte de spelet xD måste testa :D Call of Pripyat är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 LAN: Diablo 2 CS CS:S Minecraft MW1 MW2 BO WaW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 (redigerat) Fable: The Lost Chapters Europa Universalis 3 Rome: Total War Mount & Blade: Warband edit: ingen speciell ordning. Redigerat 27 Oktober 2011 av Oroletfns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.