lolipop123 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 det "nya" runescape har blivit så himla dåligt det laggar så mycket tar dyp en kvart och ladda det :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 det "nya" runescape har blivit så himla dåligt det laggar så mycket tar dyp en kvart och ladda det :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:Då har du för dålig dator......funkar bra för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 det "nya" runescape har blivit så himla dåligt det laggar så mycket tar dyp en kvart och ladda det :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:Då har du för dålig dator......funkar bra för mig. mig med! skaffa en bättre dator? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 den suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) tar ett tag att ladda men vem bryr sig?! underbar grafik!!! Var vid Mage traning arena och gick till Duel arena, så j*vla snyggt asså kolla bara eldarna!!!!!!! OfT: fatta många nya spelare nu fult på tutorial(stavning!) island Redigerat 1 Juli 2008 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 För icke-members så var det en ganska bra förändring. Undrar bara hur det kommer se ut sen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 För icke-members så var det en ganska bra förändring. Undrar bara hur det kommer se ut sen...ser nog snyggt ut ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Laggar till er för att er data suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 De e så jäkla snyggt med hel skärm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 jag kan inte ha på HD för när de ladddat klart så laggar musen så ja måste stänga av datorn..o säg inte att ja har dålig dator...den är nästan helt ny.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 grafiken har alltid vari bra tycker jag...spelet blev bara en j*vla hög koskit 12/10/2007 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 om ni vill köra utan lagg gå in på world 125 den laggar nästan aldrig! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg