Bplay Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 ...vet du vad en gamecube är? först kom wind waker, sen kom nått 2D spel... Klart jag vet. Men det betyder inte att de skulle göra det till wii nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Det är väl klart att det kommer fler Zeldaspel, det är ju Nintendos absolut bästa spel, in my opinion. Säkert håller många med mig?Jag håller med dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StOliverP Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 det nya spelet heter dark sage och trailern finns här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 det nya spelet heter dark sage och trailern finns här ... Det där är en trailer för en fangjord 3D film... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 det nya spelet heter dark sage och trailern finns här Nintendo skulle väl ha sagt något innan de lagt ut en video? <_< Själv tycker jag att 2D-Link spelen var bättre än 3D, förutom möjligtvis MM. Link's Awakening FTW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Jag har för mig att TP skulle vara det sista Zelda spelet men man vet aldrig om det kommer ett nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 (redigerat) F-Zero till Wii måste vara coolt :o Men hoppas Zelda till Wii inte blir sånt där 2D spel... Om du menar i stil med de äldre spelen till NES, SNES och GB/GBA så är det det som ÄR Zelda. 3D-spelen har alltid känts mest som (sämre) spinoffs, för mig. Iallafall har jag för mig att nån Nintendoperson faktiskt har bekräftat att ett nytt spel i serien är under utveckling, så frukta icke. Redigerat 19 September 2008 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 F-Zero till Wii måste vara coolt :o Men hoppas Zelda till Wii inte blir sånt där 2D spel... Varför skulle de göra det? :o första zelda till wii var f*n inte det så varför skulle nästa bli det? förstår inte resonemanget bakom detta.. Ett halvår efter eller nåt, men det är väl klart som f*n det första Zeldat var i 2d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 F-Zero till Wii måste vara coolt :o Men hoppas Zelda till Wii inte blir sånt där 2D spel... Varför skulle de göra det? :o första zelda till wii var f*n inte det så varför skulle nästa bli det? förstår inte resonemanget bakom detta.. Ett halvår efter eller nåt, men det är väl klart som f*n det första Zeldat var i 2d? Ahem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Det finns ett rykte att A link to the past kanske kommer som 3D spel, men att det inte kommer säljas i butik utan kommer vara till WC på wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Förlåt så väldigt mycket om jag dumpar nu, men om Torayami har rätt är jag i himmelriket. ALTTP är mitt favorit-Zelda-spel genom tiderna, och om det kommer till 3D så är en av mina önskningar uppfyllda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Förlåt så väldigt mycket om jag bumpar nu, men om Torayami har rätt är jag i himmelriket. ALTTP är mitt favorit-Zelda-spel genom tiderna, och om det kommer till 3D så är en av mina önskningar uppfyllda.Fast du ska ju aldrig hoppas på rykten för mycket ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg