Hoppa till innehåll

Ps3 Eller Pc?


Gäst GNR

Rekommendera inlägg

som rubriken säger.

jag har ps2 men den va skit och är det nu också, men ps2 va kul att använda tills jag skaffa dator och nu funderar jag att köpa en ny PC eller en PS3. jag vet inte vad jag ska köpa!!!! svårt val och allt, så jag vill veta vad som är fördelen med PS3/PC! snälla hjälp mig välja..

 

PS: jag kommer få ca 5000 av dom 2 veckorna jag jobbar ¨så datorn får inte kosta över 7000(va snäll och hjälp mig hitta en bra dator på en bra sida tackar :D).

 

//GNR

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Lugnt att d ska köpa en dator istället för PS3. Du kan ju göra så mycket mer med en dator. Sen om du vill ha PS3 känsla i spelen så är det bara att köpa en gamepad som liknar en PS3 kontroll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håller mig på dator sidan, köpta ett xox när det kom ut (det gamla inte 360) spelade som f*n i ca 2 år sen fick jag en dator och då spelade jag nästan aldrig, bara ibland när jag ahde kompisar hemma och vi inte hade nått att göra så då körde vi la multiplayer, sedan sålde jah xbox:et och köpte ett 360, spelade på det ca 4 gånger sen sålde jag det och köpte en ny dator som jag inte har sålt ännu och har inga planer på det häller, men sen pga avv att det skulle komma så många roliga spel detta år så köpte jag ett nytt 360 men gör inte så mkt på det, om det låter konstigt så kan jag säga att det tog en tid detta e inte under 2 månade utan ca 4-5 år

 

så köp en dator ffs!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...