Gäst GNR Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 som rubriken säger. jag har ps2 men den va skit och är det nu också, men ps2 va kul att använda tills jag skaffa dator och nu funderar jag att köpa en ny PC eller en PS3. jag vet inte vad jag ska köpa!!!! svårt val och allt, så jag vill veta vad som är fördelen med PS3/PC! snälla hjälp mig välja.. PS: jag kommer få ca 5000 av dom 2 veckorna jag jobbar ¨så datorn får inte kosta över 7000(va snäll och hjälp mig hitta en bra dator på en bra sida tackar :D). //GNR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 för 7000 kan du få en dator som du komemr ha mer nöka av än ett sketet ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 (redigerat) Beror på vad du gillar, är du intresserad av TV Spel och tycker att det är nice så borde du ta Ps3. Gillar du Pc spel, surfa på internet, lyssna på musik o.s.v så borde du ta PC. Kolla på http://www.pricerunner.se/ Redigerat 3 Juli 2008 av QureD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Hmm... PS3 om du redan har en bra dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 PC kommer alltid ha mer spel och funktioner än PS3. Köp dig en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Tycker inte man kan jämföra en dator med ett ps3. En dator behöver man alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Köp en PC finns fler saker och spel kommer det alltid finnas till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 klart då att det blir en PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 lirar du mycket pc-spel så köp dig en pc annars köp ett ps3 som är en bra mutimedia maskin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Lugnt att d ska köpa en dator istället för PS3. Du kan ju göra så mycket mer med en dator. Sen om du vill ha PS3 känsla i spelen så är det bara att köpa en gamepad som liknar en PS3 kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Dator är alltid bra att ha, men PS3:an har i dagsläget en processor som inte har någon motsvarighet bland datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 håller mig på dator sidan, köpta ett xox när det kom ut (det gamla inte 360) spelade som f*n i ca 2 år sen fick jag en dator och då spelade jag nästan aldrig, bara ibland när jag ahde kompisar hemma och vi inte hade nått att göra så då körde vi la multiplayer, sedan sålde jah xbox:et och köpte ett 360, spelade på det ca 4 gånger sen sålde jag det och köpte en ny dator som jag inte har sålt ännu och har inga planer på det häller, men sen pga avv att det skulle komma så många roliga spel detta år så köpte jag ett nytt 360 men gör inte så mkt på det, om det låter konstigt så kan jag säga att det tog en tid detta e inte under 2 månade utan ca 4-5 år så köp en dator ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.