teil Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Skrivet 24 Augusti 2010 4:an :) Ska börja åttan, är ett "smarthuvu" så jag fick hoppa upp en klass. jag med, går i sexan Och du är 10 ?!! vad menar du :huh: Börjar 4an :D .samma klass :) Citera
Fjeddo Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Skrivet 24 Augusti 2010 7:an, vet inte om jag kommer hamna i A, B, eller C. Citera
RumbleRoar Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Skrivet 24 Augusti 2010 Började i nian igår. Är ett "smarthuvu" som någon uttryckte sig tidigare xD hoppade direkt från fyran till sexan så det är som det är =) Citera
Fjeddo Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Skrivet 24 Augusti 2010 Började i nian igår. Är ett "smarthuvu" som någon uttryckte sig tidigare xD hoppade direkt från fyran till sexan så det är som det är =)Lycko dig! Fast då har du säkert tränat mer också. :P Btw, en kille på min skola som gick i 1:an förra året hade matte med 9:orna. ;D Citera
DjLudde Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Skrivet 24 Augusti 2010 Börja 8:an igår... F*an asså nu blire betyg ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.