Simple Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 2:an. Jag tror vi ska fokusera mest på att lära oss räkna och alfabetet detta läsår som nalkas.Ofta? =O Ska ni redan..? =O Ohja :D Det är faktiskt sant, fast inom musken då xD Skulle bara vara lite "rolig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Var i 6a ska börja i 7c. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Börjar i nian .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 9D till hösten, jädra cp-klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jag ska börja 1:an på ny skola där jag inte känner nån.. läääskigt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Börja 9:an, ny skola men samma klass ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Gick i 6A, ska börja i 7A, samma skola, samma klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 gick i 9a men ska börja 1:an på Industri-programmet på vilhelmmoberg-gymnasiet i emmaboda, ska flytta dit och jag känner inte en enda kotte där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 6A. Samma gammla klass. En ny kompis.. *host*lanpolare*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 ska börja i 7:an:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Det skulle vara kul att ta reda på medelåldern här på fuska.se , måste ligga på 13 eller 15om man räknar aktiva medlemmar så kanske 13, annars typ 10-11 skulle jag tro. själv ska man börja ettan, naturprogrammet på polhemsgymnasiet i gbg. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 8:an :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.