Sherikan Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 1an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 6:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Visual Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 9:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 9:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1337Gamer Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 ska börja 1:an ............................................................................... nOOt Halvägs igenom 6:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 7:an =/ Har typ prov varannan vecka -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 7-AN, har inte varit i skolan på 2 veckor eftersom har brutit benet sitter i rollstol :( <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 8:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Jag går i nian just nu. Ska börja i gymnasium snart, det ska väl bli la kul. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 7:an =/ Har typ prov varannan vecka -.-' Sluta gnäll ;D Jag går i 8:an och har 2-3 prov/vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 7:an =/ Har typ prov varannan vecka -.-' Vi hade också mycket prov på höstterminen. Men på vårterminen hade vi skit några prov. Vi har haft 6prov tror jag: No,matte, engelska, SO/franska revolutionen,spanska och hemkunskap. Failade precis på hemkunskapen för jag hade pluggat på helt fel saker (: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EAGAMES Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Dagis!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Kul 5:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.