eeewwhh Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Tack tack tack för dem. :) har väntat länge på dem. tack så mycketYes! (haha) Svampbob är bäst. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) :kung: det är mina favoriter på tv nu kan du se dom brandy och herr morris - http://www.youtube.com/watch?v=sAkpjdvL08o OBS - english Nej, den är inte ens bra! Det program som gäller när det handlar om tecknat, då är det Tom & Jerry som gäller! GO TOM & JERRY Redigerat 26 Juli 2008 av Legenden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 brandy och herr morris är rätt bra men jag tycker mer om Tom och jerry och Svampbob :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Min 8:a åriga syrra kollar på sånt. Helt onödigt, men visst, om folk tycker att det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Haha så tragiskt att detta visas för barn. Usch, de gamla klassiska barnprogrammen var bättre. Nu är det bara animerat skit med ett manus skrivet på 1 minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jag tycker faktiskt det är kul och några i min ålder som jag känner gör också det :) ett jag sen jag kollade men om jag inte minns fel liknar det Svamp bob-humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Haha så tragiskt att detta visas för barn. Usch, de gamla klassiska barnprogrammen var bättre. Nu är det bara animerat skit med ett manus skrivet på 1 minut. /word! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 ett jag sen jag kollade men om jag inte minns fel liknar det Svamp bob-humorNja, svampbob är mer genomtänkt än det här. Inget slår svampbob om man ska sjunka till sådan låg nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 De suger!!!! Simpsons äger ut allt som e tecknat!!! nej nej nej 1 South Park 2 Family Guy 3 Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Småbarn och deras bolibompa asså -.- Varför snacka om sånt här? Man kan ju skapa gratisgrupper nu- Skapa en Dagisgrupp hörru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 (redigerat) Har aldrig varit ett f*n av serien då en del folk i min omgivning har en egendomlig tendens att sjunga sången de spelar när programmet börjar så fort de ser mig eftersom jag heter Morris i verkligheten. Redigerat 13 Augusti 2008 av intro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 De suger!!!! Simpsons äger ut allt som e tecknat!!! nej nej nej 1 South Park 2 Family Guy 3 Simpsons. Så sant, tycker dock att american dad får en delad 3:a med Simpsons. :) Att sedan jämföra stora serier med barnprogram som Brandy och Herr Morris är bara idiotiskt enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.