MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Jag är level 50 , dock inte så bra level , har ingen bra armour eller så men jag kan börja levla om ni vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Det är något i slutet av adressen som fuska.se alltid lägger ditt, Det ska du ta bort och det kommer funka att starta sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 asså de står adressen är inte funkar typ eller sidan kan inte visasTyvärr har jag ingen auktoritet i klanen så att jag kan skicka dig ett pm med den riktiga adressen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Jag är level 50 , dock inte så bra level , har ingen bra armour eller så men jag kan börja levla om ni villGärna försöka göra så gött du kan. Vi gör undantag med höga ranged/magic lvl. Armours kan du köpa när du har skaffat mycket pengar. Du får börja träna lite då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jago428 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) . Redigerat 12 Juli 2008 av jago428 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Du ska ta bort [url=" och " i slutet. Det ska tas bort. Redigera Inlägget och ta bort länken. Vi vill inte att alla ska se länken, Endast folk som skriver här på ämnet ska få gå med. Det är vad vi har börjat med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Jag är level 50 , dock inte så bra level , har ingen bra armour eller så men jag kan börja levla om ni villGärna försöka göra så gött du kan. Vi gör undantag med höga ranged/magic lvl. Armours kan du köpa när du har skaffat mycket pengar. Du får börja träna lite då :) Jag har ganska hög magic level , jaja , ska in och levla nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) Jaha då vill jag gärna joina:) jag heter manski10 på rs och är : cb:82 att:68 str:71 def:60 prayer:35 :S range:51 och jag är p2p och jag började spela på rs classic så jag är nog var man kallar "erfaren" rs spelare. Redigerat 12 Juli 2008 av jedimaster55 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 btw ,erat forum funkar inte :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Forumet funkar med det är problem med länken, Jag ger länken fast det blir "url" framför länken. Det ska man ta bort och det funkar. Det ska också vara .htlm Trevligt med massa folk som är intresserad. Jedimaster, Du har bra stats och låter kuning inom RS. Btw. Ni som är P2P kommer få att spela på F2P worlds när vi har BH eller clan wars. Eftersom att alla kommer vara med och dom flesta är inte P2P. Men någon gång kan det hända att vi kör på P2P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 btw ,erat forum funkar inte :/Jodå det funkar fin fint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Jedimaster55 och Jacqout ni kommer få PM om någon stund om Information. Kommer skriva det lite senare eftersom jag ska ner till ICA och köpa lite godsaker :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg