Gäst hedlund666 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 (redigerat) Tjena Jag undrar fall någon vet om något spel till pc som man kan skapa ett band typ och skapa en karriär med bandet lr något liknande eller så skulle ja vilja ha ett spel där man äger t.ex ett skivbolag och spelar in åt andra band m.m´ sen skulle jag vilja ha tips för några bra lan spel för jag och några till söker nya lan spel vi har kört t.ex avp2, age of empires, age of mythology, gta san andreas, giants, unreal tournament. Är mkt tacksam för tips ;) Redigerat 13 Juli 2008 av hedlund666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 http://www.musicmanager.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hedlund666 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 http://www.musicmanager.se/jag har det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Tjena sen skulle jag vilja ha tips för några bra lan spel för jag och några till söker nya lan spel vi har kört t.ex avp2, age of empires, age of mythology, gta san andreas, giants, unreal tournament. Är mkt tacksam för tips ;) warcraft 3 och sins of a solar empire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hedlund666 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Tjena sen skulle jag vilja ha tips för några bra lan spel för jag och några till söker nya lan spel vi har kört t.ex avp2, age of empires, age of mythology, gta san andreas, giants, unreal tournament. Är mkt tacksam för tips ;) warcraft 3 och sins of a solar empire. ok glömmde nämna det men vi har kört wc3 men kan pröva de andra spelet du nämnde tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Rise and Fall: Civilizations at war, slaget om midgård 1 och 2,alla mmo's, Stronghold (alla versioner igentligen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Köp Team Fortress 2 som LAN-spel. Världens bästa FPS imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Warhammer 40k e ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Rock Manager måste väl vara ungefär vad du letar efter? Sen så antar jag att ni redan har kört WCIII, annars är ju det i princip oslagbart! Sen så Flatout 2, det finns INGET roligare lanspel imo. Det är sjukt kul! Senast vi lanade satt vi hela natten och spelade det, det rekommenderas varmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 WoW, AoC, Counter-STrike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Rock Manager måste väl vara ungefär vad du letar efter? Sen så antar jag att ni redan har kört WCIII, annars är ju det i princip oslagbart! Sen så Flatout 2, det finns INGET roligare lanspel imo. Det är sjukt kul! Senast vi lanade satt vi hela natten och spelade det, det rekommenderas varmt! Gratis nedladdning eller måste man köpa? Letar också efter LAN spel, skicka gärna ett PM ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 (redigerat) 98 kronor för Flatout 2 som billagast http://www.pricerunner.se/pl/129-588321/Sp...latOut-2-priser Redigerat 14 Juli 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.