xSaaamii Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Kollade nyss p åtv4 nyheterna som börjar med ett reportage om liseberg där rainbow tydligen har släppt och 37 personer har skadata varav 5 allvarligt. Hur f*n skall det kunna hända ?, Har liseberg ingen koll på sina åkatraktioner ?!. Jag blev smått chokad att det kunde hända jag var f*n på Liseberg och åkte den i fredags ! Tror inte jag vill dit på ett tag :( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag hörde det på polisradion precis efter att det hände. 36 skadade, 18 till sjukhus och 5 med något allvarligare frakturer. Ingen omkom dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 då är det väl hejdå till rainbow då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Ja man får hoppas att de stänger den, Vem har lust och åka den efter detta ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 de som är väldigt väldigt galna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag hörde på TV4 att det var ett kullager som hade lossnat , shiit xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag hörde på TV4 att det var ett kullager som hade lossnat , shiit xD Det kunde lika gärna hänt mig jag var där i fredags, Sjukt att de inte kollar sin säkerhet oftare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag var där på skolresa för en och en halv månad sen. Åkte rainbow 17 ggr i rad. Tänk om det hade hänt nått ... Dummt av liseberg att inte ha koll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) vad jag vet kollar det väl varenda dag? och ja, KOLLA IN www.liseberg.se Redigerat 15 Juli 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Såg det på rapport eller vafan det va nyss... Men, När nått har hänt med den, då blir den väl 100x säkrare när dom har lagat den... Så man kan åka den :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Det har hänt olyckor förut och då vanligtvis har de lagt ner dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Den slog ju rakt ner i marken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.