Easton Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Det har skett 3 olyckor i Liseberg på två år. Först hoppar någon ur sin..."stock" i flumride, också blir den påkörd av nästa "stock". Lisebergsbanan krockade ju, med två vagnar. Och nu detta med Rainbow. Mjo, det är hög säkerhet på nöjesfält, men på Liseberg är det lägre. (Jag vet, hon i flumriden måste varit lite rädd) Jacquot, man kan inte säga att det händer hela tiden. Så mycket olyckor är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Det kan jag inte påstå att dom har .. Händer ju saker HELA tiden.. Gör det? Ja, men inte olyckor hela tiden. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 kommer aldrig åka den,har inte gjort det förut heller:P Nej, det kommer du inte, det kommer ingen göra igen, då den lägs ner ;). Jahapp, tack vare detta kommer jag nog inte vara så sugen på Liseberg eller något annat nöjesfält igen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 den läggs ju tyvärr ner, men det kommer vara en ny attraktion där istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 det är en sak med rainbow,det händer ju saker ibland och ingen kan undkomma det.Men när frittfall stannar också då börjar man ju faktiskt undra :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Demonen på Tivoli i Köpenhamn hade också stått stilla i cirka 45 minuter för någon dag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.