Hoppa till innehåll

Varför Köpte Du Ett Ps3?


DiRtY

Rekommendera inlägg

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jacqout du måste fixa det i paus menyn.

 

Jag köpte mitt PS3 för jag hade först en PS1, PS2 och PSP innan och jag tyckte dom var bra så jag ville ha PS3 ända sen jag såg den första reklamen av den. Tyckte att grafiken var bra osv. Jag hade läst flera artiklar om att PS3 skulle bli bättre än 360. Och visst datorer är bra men det är roligare att spela spel på en spelkonsoll än att spela på datorn. Tycker det är skönare kontroller. T.ex det är lättare att finta på FIFA 08 på PS3/360 än på PC (om du nu ens går och finta, hittade aldrig fint knappen när jag spelade på datorn).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så sant Morre. 360 kontrollen väger ganska mycket (inte för att jag inte orkar lyfta den xD) + att PS3 kontrollen är skönare och snyggare.

Det är ju en smaksak, själv tycker jag Gamecube dosan är den mest klockrena.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och visst datorer är bra men det är roligare att spela spel på en spelkonsoll än att spela på datorn. Tycker det är skönare kontroller. T.ex det är lättare att finta på FIFA 08 på PS3/360 än på PC (om du nu ens går och finta, hittade aldrig fint knappen när jag spelade på datorn).

Jo, för FIFA 08 är ju verkligen den seriösa gamers drömspel. Sen kan du koppla in din kontroll till datorn utan problem. Finns ju dessutom en options-meny i alla dagens spel, om nu inte EA glömt det. De har väl fullt upp att köpa upp utvecklare.

 

Jo.

 

jag har 6 kontroller, har testat med alla 5 + en fejkad. det går inte.

 

Känn dig misslyckad. Om du inte tror mig kan du ju gå in på FragZones forum och fråga, du gillar ju ändå att rippa nyheter därifrån.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

lol, jag har testat, och det funkar inte. Jag bryr mig inte om din åsikt om du nu är så kaxig.

 

ThaNooB -

Jag hade 2 från början, fick en i julklapp. Sedan köpte jag den falska, och för någon vecka sedan så köpte jag 2 till.

Man kan använda 7 ps3 kontroller samtidigt.

Och förövrigt, detta snacket kommer varken göra så någon köper en 360, inte en ps3 heller. Det leder bara till bråk.

Redigerat av InTech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

man kan köpa 8 också ;P.

 

Men jag vet inte, jag kollade på nhl 08. då stog det 7 spelare. kanske är 8 eller så man kan köra max på samma konsoll

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol, jag har testat, och det funkar inte. Jag bryr mig inte om din åsikt om du nu är så kaxig.

 

ThaNooB -

Jag hade 2 från början, fick en i julklapp. Sedan köpte jag den falska, och för någon vecka sedan så köpte jag 2 till.

Man kan använda 7 ps3 kontroller samtidigt.

Och förövrigt, detta snacket kommer varken göra så någon köper en 360, inte en ps3 heller. Det leder bara till bråk.

Kallar du han kaxig? Lawl. Det är ju du som vägrar erkänna att du haft fel även fast du har blivit motbevisad för länge sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...