Hoppa till innehåll

Varför Köpte Du Ett Ps3?


DiRtY

Rekommendera inlägg

Så sant Morre. 360 kontrollen väger ganska mycket (inte för att jag inte orkar lyfta den xD) + att PS3 kontrollen är skönare och snyggare.

ok nu la jag mig faktist och skrattade ihjäl mig på golvet (samt alal mina vänner) `ps3 kontrollen e goare än xbox 360 och xbox 360 kontrollen väger så mkt´ hahahahahahahahahahahaha går ju knappt att spela med en ps kontroll (och jaaa, jag har jämfört) först spelade jag smackdown vs raw på 360 gick bra spelade ca 5 timmar sen 2 dagar senare provade jag samma fast på playstation gick ju inte så j*vla äcklig kontroll och sen väger den ju inget typ käns typ inte som man håller i nåt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst InTech

jag som trodde du aldrig spelat ps3.

Om du nu är så jäkla tjatig. köp en med rumble i, om du hatar rumble stäng av den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så sant Morre. 360 kontrollen väger ganska mycket (inte för att jag inte orkar lyfta den xD) + att PS3 kontrollen är skönare och snyggare.

ok nu la jag mig faktist och skrattade ihjäl mig på golvet (samt alal mina vänner) `ps3 kontrollen e goare än xbox 360 och xbox 360 kontrollen väger så mkt´ hahahahahahahahahahahaha går ju knappt att spela med en ps kontroll (och jaaa, jag har jämfört) först spelade jag smackdown vs raw på 360 gick bra spelade ca 5 timmar sen 2 dagar senare provade jag samma fast på playstation gick ju inte så j*vla äcklig kontroll och sen väger den ju inget typ käns typ inte som man håller i nåt.

 

En smaksak. Jag tycker Xbox kontrollerna är skit obekväma dels för att dom känns tjocka.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så sant Morre. 360 kontrollen väger ganska mycket (inte för att jag inte orkar lyfta den xD) + att PS3 kontrollen är skönare och snyggare.

ok nu la jag mig faktist och skrattade ihjäl mig på golvet (samt alal mina vänner) `ps3 kontrollen e goare än xbox 360 och xbox 360 kontrollen väger så mkt´ hahahahahahahahahahahaha går ju knappt att spela med en ps kontroll (och jaaa, jag har jämfört) först spelade jag smackdown vs raw på 360 gick bra spelade ca 5 timmar sen 2 dagar senare provade jag samma fast på playstation gick ju inte så j*vla äcklig kontroll och sen väger den ju inget typ käns typ inte som man håller i nåt.

 

En smaksak. Jag tycker Xbox kontrollerna är skit obekväma dels för att dom känns tjocka.

 

isåfall har du väl små händer. och till den andra frågan jag har kört ps3 (motorstorm och resistens) men tyckte inte det var nåt vidare så fattar inte vrf folk kan köpa et tps3 när det inte finns några roliga spel (OCH HANDKONTROLLEN ÄR DEN KASSASTE SOM NÅGONSIN HAR GJORTS!!!!!!)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du bara testat motorstorm och recistance förstår jag dig.

Och handkontrollen är den bästa som någonsin gjorts.

hAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ok kanske inte den sämsta som har gjort, men den sämsta som nu tillverkas de borde forma den mer som xbox kontrollen äger alla och har alltid gjort den.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

isåfall säger jag haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa åt era j*vla skitkontroller. Helt j*vla wierd.

?? ahh nufattar jag vrf ni som gillar ps kontrollen emr gillar den, jo för att den väger ju så lite och ni e så klena så ni knappat orkar lyfta det as gryma xbox kontrollen!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ps3 kontrollen är en klassiker eftersom alla Playstationos kontrollerna har den formen.

Xbox 360 kontrollen försöker vara helt ny och modern.

Xbox 360 kontrollen ärskönare att hålla i eftersom den är formad efter handen men Playstations kontrollerna är också sköna eftersom de är så små.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

underwar, du kallar mig fanboy. det är du.

 

Och såklart vi orkar lyfta skit xbox kontrollen. Den är så ful så jag inte vet vad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...