223 Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Håller med faktis. Men frosty är det inget fel på, fast med lite omväxling skulle vara härligt. Ha frosty kvar, och kanske gör rödy. Håll modellen, fast med annan färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Ja , fuska.se har ju trots allt en skalväljare där man ska kunna välja olika skal .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 har inte modsen fler att välja på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jag tycker att dom borde fixa lite mer alternativ, men det är ju inte så jätte viktigt. Jag gillar den här färgen på sidan. Tycker det passar till ett forum men man tröttnar ju också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Haha, kommer ihåg när jag ville ha ett jultema, fick typ 1000 motargument haha :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 har inte modsen fler att välja på?Vi har 5 olika nice skal att välja på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 har inte modsen fler att välja på?Vi har 5 olika nice skal att välja på. Varför får inte medlemar använda dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 (redigerat) har inte modsen fler att välja på? Vi har 5 olika nice skal att välja på. Varför får inte medlemar använda dem? han ljög :angry: Redigerat 23 Juli 2008 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Ja, vad f*n admin! GE OSS ETT NYTT SKAL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Vi borde iaf få en till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) Vi hade ju 4 olika innan ? Ett grönt, ett rosa, ett brunt [?] och det vanliga. Redigerat 23 Juli 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Den här ljusblå/blå/vita färgen känns som fuska.se. Varför ändra på något om det fungerar?Precis, några designförändringar är inte att vänta förrän ev tidigast nästa sommar om jag bestämmer mig då för att ta tag i designen. I år så ligger prioriteringarna på funktioner och framförallt genomgång av gamla funktion för att göra de bättre. Sedan försöker jag optimera sidan så den skall bli snabbare även ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.