Gäst InTech Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 "köp och sälj" kan ni lika gärna ta bort ju?. Det är alledes för lätt att luras och liknande. Om jag köper något så köper jag absolut inte det här Och ja, jag skriver en ny tråd pga att feedbacktråden har ingen skrivit sedan 19onde, och det var jag som skrev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 (redigerat) I agree! Redigerat 22 Juli 2008 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 I agree! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 (redigerat) Om någon lurar dig är det väl ditt problem, man måste vara jäkligt klantig om man ska bli lurad. Redigerat 22 Juli 2008 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 "köp och sälj" kan ni lika gärna ta bort ju?. Det är alledes för lätt att luras och liknande. Om jag köper något så köper jag absolut inte det här Och ja, jag skriver en ny tråd pga att feedbacktråden har ingen skrivit sedan 19onde, och det var jag som skrev det. Du kan ju maila www.blocket.se och be de lägga ner med? Vem som helst kan luras där med. Skulle t.om. säga att chansen där är större med tanke på deras storlek. Givetvis så bör man som säljare/köpare använda säkra sätt, dvs postförskott eller tjänster som http://www.internetgirot.se. Men allra bäst är att helt enkelt träffa personen och genomföra affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) Om någon lurar dig är det väl ditt problem, man måste vara jäkligt klantig om man ska bli lurad. Det finns skickliga personer som kan lura en. Jag har själv aldrig blivit det, men då har "jag" bara gjort det några få gånger. Jag tycker det räcker med blocket. Du kanske vill göra sidan "större och seriösare". Men det är bättre med bara guider och tävlingar & turneringar. Jag tror inte köp o sälj kommer bli någon hit. kan ju finnas spammare som bara skriver i det forumet, och säger "nej, jag har redan sålt det" Och jag köper aldrig av de som är under min ålder. Redigerat 23 Juli 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Vi kan väl säga att du inte behöver Köpa eller Sälja saker till sådana som är Nykomlingar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Jo. Det är ju en säkerhet. Men det behöver ju ändå inte vara tillräckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Om någon lurar dig är det väl ditt problem, man måste vara jäkligt klantig om man ska bli lurad.kan ju finnas spammare som bara skriver i det forumet, och säger "nej, jag har redan sålt det" Varför söka problem som inte existerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) det kan börja existera. Eftersom det är rätt mycket spam i hela fuska.se forumet Redigerat 23 Juli 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Det finns nog ingen chans att spammarna kommer till Köp och Sälj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 det kan börja existera. Eftersom det är rätt mycket spam i hela fuska.se forumetKan ju också hända att en meteor slår ner rakt i huvudet på admin, ska alla spammare ta över Fuska.se då? Seriöst, lägg ner den här diskussionen, att diskutera problem som inte ens finns är helt värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.